Wie heeft dit eerder gehad en wat moet ik er van denken? Ik test vaak zat met kruidvat 2v5, maar dit heb ik nog nooit gezien?!! HELP
wat vind je raar dan? je teststreep is goed en het lijkt alsof er een heel vaag tweede streepje staat. Ik zou overmorgen nog een x testen als ik jou was! Lijkt me wel heel spannend, als ik zie hoe lang jullie al bezig zijn! *ik duim voor je*
Wat ik raar vind, is het streepjes helemaal rechts?! Dat heb nl nog nooit gezien bij een k2v5 test....
Daar gaat het om, dat heb ik nog nooit gezien.. beschouw 'm ook als negatief hoor, maar vond het zo vreemd een streepje daar!
Ik weet het niet! M'n vriend zei al toen we 'm kochten: Als hij niet goed is, dan komen we terug.... met andere woorden als hij negatief zou zijn he... maare, ik vind dit ook niet goed haha!
Nou, als ik door het raampje kijk en ik kantel de test een beetje, dan zie ik ook dat steepje, weliswaar niet zoals nu, maar je ziet wel dat er kleurverandering zit ( snap je 'm nog ? )
ik snap m. Wil je niet blijmaken, maar mijn eerste test was bijna onzichtbaar, terwijl ik toen toch rond of op nod zat. zal ff plaatje toevoegen pas 4 dagen later duidelijkere test gehad! Dus, ik zou geduld hebben en overmorgen pas weer testen. Want toen ik de dag erna teste was ie omo wit en dacht ik dat ik ongi moest worden. spannend!
ik heb het ook wel eens gehad met de kruidvat test. Ik sloop ze ook wel eens om er zeker van te zijn dat er geen streepje zou staan
ik denk dat dat streepje helemaal rechts de kleurstof is wat aan de kant wordt gehouden voor als je hcg aanmaakt dan wordt dat gebruikt voor het streepje van hcg donkerder te maken, ik heb dat ook al bij mijn testen gezien... ik hoop wel dat ik het helemaal verkeerd heb en dat het streepje gewoon totaal verkeerd staat. groetjes en veel succes!
Ow nu snap ik het...haha. Maar als ik inderdaad goed kijk lijkt er heel licht iets te staan... Op de plek waar inderdaad een streep hoort te staan. Volgens mij komt dat aan de zijkant vaker voor hoor!!
Haha, nu maken jullie me gek, want ik zie zelf echt niets! Er moet echt een dikke streep staan voordat ik zeg; JA! Ik ga nu gewoon streepjes zoeken haha!
Ik heb even een foto gemaakt van mijn test van 3 weken terug. Dan zie je inderdaad aan de zijkant zo'n streepje...Alleen deze is opgedroogd natuurlijk.... Bekijk bijlage 91322
Ja, alleen die van mij blijft zo duidelijk... misschien dat hij morgen ook zo dun blijft.. Sterkte met 't verwerken van je MK!
Ik heb dit bij mijn test van 2 weken geleden ook gehad! Ik vond het ook een beetje vreemd. Voor de rest was de test witter dan wit en ik was ook niet zwanger. Succes
Over 2 dagen nog eens testen dan maar! Ik hoop voor je dat het raak is, zie dat je al een hele tijd bezig bent....sterkte!! En je volgende testje turen we wel weer mee hoor!!