Welke pampers voor dreumes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door boannan, 4 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Mijn zoontje is bijna 22 maanden en ruim 12kg. We gebruiken eigenlijk altijd pampers baby dry mt4 maar gisteren zat ik te twijfelen om eens wat anders te nemen bijvoorbeeld active fit of simply dry?

Welke gebruiken jullie? Of gebruiken jullie misschien een ander merk? Huismerk Jumbo bijvoorbeeld is veel goedkoper maar durf het eigenlijk niet aan...

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ik heb tot nu toe verschillende uitgeprobeerd, Pampers, Bumblies, Kruidvat, Etos, Lidl. En ik vond ze allemaal goed. Ik vind dat je voornamelijk voor het merk betaalt als het om Pampers gaat.

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Heftig onderschrift btw, al zoveel open hartoperaties moeten ondergaan. En ik me maar druk maken om een simpele verkoudheid.:)
    Heel veel sterkte!

4. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.052
    2.553
    113
    Limburg
    Ik ben altijd al heel tevreden over kruidvat. Sinds zijn geboorte pas 3 keer doorgelekt dus dat is echt weinig. Pampers vind ik ook fijn maar die zijn zo duur. Simply dry heb ik ook al eens gekocht maar die zijn dunner dan gewone pampers dus moet je vaker verschonen is mijn ervaring.

5. Faye80

Faye80 Actief lid

13 apr 2011
    453
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik gebruik voor mijn zoontjes altijd de luiers van de Aldi, niet duur en erg goed voor overdag, lijken erg op pampers ze absorberen alleen wel iets minder dus 's avonds doe ik ze ook wel altijd pampers (baby dry) om ivm doorlekken, meestal zijn ze dan nog droog smorgens. En scheelt behoorlijk in de kosten zo om alleen voor de nacht pampers te gebruiken.

Inderdaad heftig onderschrift heb je zeg... Mijn jongste zoontje heeft vlak na de geboorte ook een open hart operatie ondergaan en dat vond ik al heel, heel heftig... Sterkte!!

6. Venne

Venne Actief lid

14 feb 2013
    464
    59
    28
    NULL
    Zuiden van het land
    Hier helemaal fan van Pampers, maar gebruik (op aanraden van collega) nu luiers van Jumbo, maat 5, voor de nacht en ben erg tevreden. Dus als de Pampers straks op zijn stap ik over op Jumbo, scheelt toch aardig wat in je portemonnee.

7. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Kruidvat erg goed. Nooit gelekt en met pampers elke nacht nat :(
    Jumbo ook erg over te spreken.

8. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Ik ben een Pampers fan. Gelukkig nooit de volle pond voor hoeven te betalen.

Weleens Aldi en Kruitvat luiers gehad, maar de boel liep uit of had mijn zoon een natte bed 's ochtends. Dus toen maar weer teruggegaan naar Pampers. Qua pasvorm zitten ze ook beter dan de luiers die we geprobeerd hebben.

9. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Haha..grappig al die verschillende ervaringen he! Hier echt gruwels van kruitvat; absorbeerde hier helemaal niet, er lag echt een plas IN(op) zijn luier!

Hier dus daarom toch altijd pamers, naar grote tevredenheid.

Hier een mannetje van 10kg en 78 cm en gebruiken baby dry maat 4 en voor de nacht 4+
    Persoonlijk vond ik active fit niet fijn zitten qua pasvorm, erg ruim.

Het zal voor een groot gedeelte ook wel aan het postuur van je kindje liggen 😁

10. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Thanks!

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier heel veel geprobeerd maar ze krijgt van heel veel uitslag of ze lekten door, dus wij blijven gewoon bij pampers baby dry. Actieve fit vind ik snel stinken..

12. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Jij ook thanks, Faye80! Zijn eerste 3 waren ook in de eerste 3 maanden na zijn geboorte. En we zijn net weer 3 maanden gevrijwaard (als het goed blijft gaan) voor nummer 4. Wat heeft jouw zoontje als ik vragen mag?

13. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Hier ook pampers. Heb 1 keer die van de kruitvat geprobeerd, maar die vonden wij erg stinken.

14. fruity

fruity Actief lid

30 dec 2010
    258
    0
    0
    In het begin vaak pampers gebruikt voor mijn dochter, later overgestapt op kruidvat. Zeer tevreden over.

15. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Aldi :D Ben zo tevreden met die luiers!

16. Faye80

Faye80 Actief lid

13 apr 2011
    453
    2
    18
    NULL
    NULL

Wat heftig zeg!! Mijn zoontje had even simpel uitgelegd een onverklaarbaar stolsel in zijn longslagader waardoor er bijna geen zuurstof meer in zijn bloed terecht kwam. Dat kon alleen verwijderd worden via een open hart operatie. Brrr, als ik er nog aan terug denk, geen fijne tijd. Hij was toen 2 dagen oud.. Wat heeft jouw zoontje precies? Heftig hè, als je kindje zoiets mee moet maken.. als ik nu moeders hoor praten over een hielprikje of iets anders kleins denk pfff, ik zou willen dat ik me alleen daar druk over hoefde te maken.. Gelukkig gaat nu alles weer goed met onze jongste.

17. Koon

Koon Niet meer actief

Eigenlijk altijd kruidvat en soms jumbo, als de kruidvat al dicht is. Wij gebruiken nu 4+ en dat gaat prima, zelden doorgelekt. (zoon weegt 10,5 kg).

18. Koon

Koon Niet meer actief

Grappig. Dat vind ik juist van pampers. Die ruik je na 1 mini plasje al vind ik.

19. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Ik raad echt aldi aan,soepel,zacht,en neemt veel op

20. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Mijn dochter is al vanaf 18 mnd overdag zindelijk alleen snachts nog niet helemaal.
    Zij heeft de luier van de aldi aan en die houden redelijk haar plas tegen.
    Maat 5 heeft ze.
    Ze weegt 13.970 gram.
    Ze is 23, 5 mnd oud.

Deel Deze Pagina