Zoveel aangekomen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fem, 3 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oopsie

    Oopsie Actief lid

    23 feb 2007
    112
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik zou het nog eens met haar bespreken.
    Vandaag zelf weer bij de verloskundige geweest en ik zit er inmiddels overheen (op mijn eigen weegschaal nog niet, maar das zonder kleding)
    Ik moet ook nog een aantal weken, dus ik weet ook de eindscore niet...
    .. maar ik hoefte me er geen zorgen over te maken aldus mijn verloskundige.
     
  2. Miky

    Miky Bekend lid

    18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Ik ben 36 kilo aangekomen tijdens de 1e zwangerschap. Ging van 60 naar 96 kilo. En heb de vk nooit over gewicht gehoord. Ze hebben me overigens ook nooit gewogen, dat deed ik zelf thuis.
     
  3. Fem

    Fem VIP lid

    28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ongelooflijk dat verloskundigen toch eigenlijk allemaal wat anders kunnen zeggen en doen.... De VK zei al dat ik me geen zorgen moet maken, maar ik "loop" toch al 30 weken bij haar en dan zou ik dus dadelijk "ineens" iemand anders krijgen. Alhoewel ik denk dat het mij tijdens de bevalling echt helemaal niks meer uitmaakt, maar toch.

    Ach we zien het wel, over 2 weken mag ik terugkomen. Dan horen we meer.

    In ieder geval bedankt voor het antwoorden allemaal, ik ga het over twee weken zeker aangeven dat ik het liefste bij haar wil blijven.....
     
  4. stiekel

    stiekel Bekend lid

    hoi hoi

    ik ben bij de eerste rond de 11 kilo aangekomen toen ik 30 weken was.
    en bij deze nu net 4 kilo.
    stond vanmorgen ja het klinkt raar maar gewoon ff te juichen bij de vk.
    maar dat je wanneer je boven de 100 geen thuis bevalling mag doen wist ik niet.
    ik kom daar zelf ook niet aan toe.

    groetjes sandra
     
  5. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    Hai,

    Nou ik ben niet eens gewogen bij mijn vk. Ze zegt dat dat de reinste onzin is! Ik zelf heb het natuurlijk wel een beetje in de gaten gehouden en ik woog ook over de 100 kilo maar mijn vk heeft het er nog nooit over gehad. Volgens mij gewoon ONZIN wat je vk zit te vertellen...

    Succes
     
  6. Fem

    Fem VIP lid

    28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nou, helemaal mee eens, ik bedoel; als ik veel zou aankomen is dat dus een reden voor een medische indicatie? Ik vind dat zo vreemd, had er ook nog nooit van gehoord....

    Nouja, jullie geven me in iedergeval moed om er de volgende keer nogmaals naar te vragen, dat ik het liever niet wil....
     
  7. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik zit op het moment op plus 24 kilo. mijn vk heeft nog niks gezegd. ik ga het volgende week alleen zelf even extra aankaarten, omdat ik graag een tussentijdse controle wil met oog op zwangerschaps diabetes. maar de kilo's zelf, sja, wat moet ik dan? dieten? dacht het echt niet hoor!
     
  8. Fem

    Fem VIP lid

    28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Mee eens, ik wil ook helemaal niet diëten, ik vind het ook maar een vreemd advies dat ik de diëtiste moet bellen....
     
  9. Ramona82

    Ramona82 Fanatiek lid

    9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    ik was met 25 weken 17 kilo aangekomen :( ik moest ook meteen suiker prikken en kreeg ook meteen het advies: dieetiste bellen! maar dat heb ik tot nu toe niet gedaan....vind het echt kl*te dat de vk zoiets zegt , was er ook helemaal kapot van eerst... maar ik heb mijn voedingspatroon maar zelf aangepast en ben nu al 2 kilo kwijt :confused: dus het kan misschien nog alle kanten op ;)
    succes ermee
    groetjes van Ramona
     

Deel Deze Pagina