Ik weet niet of het hier goed staat.. Maar. Zoals jullie misschien wel weten heb ik een miskraam gehad. Ik was enorm aan het bloeden en ook veel stolsels verloren en ook een soort weeën gehad. Daarna een echo gehad en was niks op te zien. Toen voor de zekerheid een test gedaan daar en die was negatief. Dus ging ze geen inwendige echo maken omdat de test toch negatief was. Ze zei wel, test over twee weken nog een keer om te kijken hoe het dan is. En ja hoor nu twee weken later, positief! Ik heb met clear blue getest, dus lijkt me wel betrouwbaar. Wat moet ik hier nou mee? Tuurlijk kun je na een miskraam nog positief testen maar die test bij de praktijk was negatief en die lijkt me toch ook betrouwbaar. Tussendoor hebben we veilige sex gehad met een condoom en goed gecontroleerd erna of hij heel was. Maar is dit nu te vertrouwen of niet? Ik snap het even niet meer. Oh ja ik voel me nog zwanger, zelfs regelmatiger misselijk dan afgelopen weken. En gevoelige grote borsten. Kunnen jullie meedenken? Ik ga morgen ook maar even de praktijk bellen. Of zou ik dat vandaag al kunnen doen? En zouden jullie dan bellen?
Ik zou bellen. Voor hetzelfde geld is het bv een buitenbaarmoederlijke zwangerschap die ze op de echo over het hoofd hebben gezien.
Heel raar dat de test eerst negatief was en je nu dus vervolgens positief test.. Je zou zeggen dat je dan echt zwanger bent.. Heel veel succes met de echo en ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid zult hebben..!!
Ik was 5 weken zwanger toen ik die bloeding had. Ik ben heel benieuwd of er donderdag nog iets te zien is.
Het was niet goed te zien helaas. Er zit wel iets maar of het een kindje is of de miskraam die op zijn einde loopt is niet te zeggen. Over een week weer een echo om te kijken of er iets meer te zien is. Ben benieuwd. Ik hou jullie op de hoogte. @Rono, lief dat je aan me dacht.
miss idd een mk gehad maar miss zit er wel nog eentje !!!?? ik ken een meisje die had t ook kreeg na de mk een onderzoel bleken er nog 2 te zitten dus ze had er eigenlijk 3