Keihard niezen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dot, 27 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik ben 1 van de verschrikkelijke mensen die niet zacht kunnen niezen en zelfs andere mensen aan het schrikken maakt :oops:
    Nu het hooikoorts seizoen weer is begonnen heb ik niesbuien van soms wel 20 keer achter elkaar, en dan heel hard. :rolleyes:

Ik denk soms wel eens;' ik hoop dat het kleintje er tegen kan'.
    Het is toch elke keer weer een druk op je buik.

Zou het geen kwaad kunnen?

2. Chantal76

Chantal76 Lid

22 apr 2008
    25
    0
    0
    secretaresse
    Zeist
    Ik nies ook zo hard en vaak. Maar ik denk dat je kleintje goed beschermd zit en er weinig van merkt. Je baarmoeder is een spier en die kan wel tegen een stootje.

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hier ook last van hooikoorts en nies me ook te pletter.Volgens mij heeft de kleine er niet z'n last van ze zitten goed beschermt binnen.
    Wel krijg ik soms als ik zo aan het niezen een flinke trap , maar verder lijkt ie er niet op te reageren.

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Haha gelukkig kan je de beeb er niet uit niezen, anders had die van mij er allang uitgeschoten! Hier ook hooikoorts, dus doe het vaak en hard. Heeft hij echt geen last van hoor, is hoogstens voor mezelf vervelend omdat ik er soms buikpijn van krijg (spierpijn)

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Kan helemaal geen kwaad hoor. Baby krijgt hoogstens een dikke knuffel ;)
    Het is vervelender voor jou denk ik...ivm banden pijn.
    Daar kan ik iig over mee praten.
    Je voelt de nies aan komen...weet dat t pijn gaat doen bij je banden...maarja hij MOET er toch uit.. AU!

6. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    hier het zelfde, altijd als ik sochtends wakker wordt (lente,zomer) moet ik eerst een paar keer hard niezen, en volgens mij wordt ik nu ook nog eens verkouden dus ook hoesten...

en dat doet echt pijn in je buik..... Mijn vriend zegt elke keer dat ons kind in mijn buik zich al klem zet als ik weer eens een nies of hoestbui heb. :)

jammer dat je je kindje er niet uit kan niezen....hi hi... anders zou je met 40 weken gewoon boven de peperpot gaan hangen als je er genoeg van zou hebben... :) :)

groetjes
    bambie

7. petty

petty Actief lid

10 jul 2007
    451
    0
    0
    kan geen kwaad hoor je baby merkt daar niks van, zit zo goed beschermd. wat veel lastiger is, wanneer je merkt dat als je moet niezen dat je een beetje in je broek piest! hahaha dat heb ik dus al gehad, nu maak ik mezelf heel klein als ik moet niezen dat scheelt zo vang je die druk wat meer op zodat de druk op je blaas minder word..

8. Mammie1978

Mammie1978 Actief lid

22 apr 2008
    149
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha, ik maak mezelf ook klein maar dan niet voor mijn blaas maar i.v.m met de banden. Doet echt zo zeer als je hard moet niezen, of als je jezelf moet uitrekken :p Maar het helpt wel jezelf klein maken ;)

9. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    hier ook dat probleem ik kan niet stil niezen
    en dan ook 4 a5 keer na elkaar
    mijn man zegt dikwijls die kleine zal verschieten
    antwoord ik hem dat is hij/zij het al gewoon tegen dat het geboren word :D

10. petty

petty Actief lid

10 jul 2007
    451
    0
    0
    jaaah je banden daar kan je het ook zo lekker voelen :( hahaha..

maar wacht maar als je straks verder bent dan zul je merken bij niezen dat je echt licht urine verlies kan krijgen. :)

11. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nah, heb ik net een topic geopend, zie ik dit! Uit mijn hart gegrepen want ik ben ook een 'keiharde niezer'. En ik vroeg me dus ook af of dat kwaad kan! Ik zie hier dus van niet. Mooi, dat stelt me weer gerust.

12. Iwish

Iwish Niet meer actief

Ik heb ook last van hooikoorts en nies me 's morgens ook kapot. Is inderdaad soms wat gevoelig in de buik...maar ja...zolang het kleintje er geen last van heeft is alles goed.

Veel succes meiden.

Deel Deze Pagina