Branden jullie een kaarsje mee?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Star87, 9 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Hoi meiden,

Al een klein poosje ben ik even niet heel actief meer op het forum. We hadden na het gesprek bij de gyn geen goede uitslag gehad in november. Zaad van vriend was slecht en bij de 2e uitkomst afgelopen januari nog steeds. We zijn doorverwezen naar het radboud voor icsi.

Afgelopen vrijdag zou ik volgens mijn normaal voorafgaande cyclussen ongesteld moeten worden. Zie mijn onderstaande cyclussen.. Begin een beetje rommelig maar erna vrij stabiel, heb 4 maanden getempt en alle 4 op dag 14 of 15 mijn ei. Voordat ik temperatuurde alleen ovu testen gebruikt en die gaven ook 1/2 dagen voor dag 14 of 15 mijn lh piek aan. Kan er zon beetje de klok op gelijk zetten.

Maar inmiddels zit ik op cyclus dag 33.. 4 dagen overtijd en mijn temperatuur vanmorgen was zelf 37.2( wat normaal na ei 36.9/37.0 is)
    Beetje balen dat ik dus nu niet weet hoeveel dpo ik ben aangezien ik deze ronde niet heb getempt, maar ik vind het enorm spannend..

Ik ben op mn werk, moet elke dag tot 1800 en eigenlijk vind ik t even prima omdat ik nog niet durf te testen. Bang voor de teleurstelling.. Dan had ik liever afgelopen vrijdag ongesteld willen worden.
    Ik wil nog even elke morgen tempen en als deze hoog blijft vrijdag, uiterlijk zaterdag testen.
    Al vanaf vorige week zaterdag voel ik het trekken, krampjes ed. Heb ik normaal ook al best lang voor mn ongi er aan komt. Maar goed dan zet t altijd door. Gister een heel trekkerig gevoel van mn eierstokken naar een heel stuk boven mn navel. Lees vaak dat ms krampjes ook bijna niet te onderscheiden zijn. Hoe ervaren jullie je eerste krampjes of symptomen bij een zwangerschap?
    Ik probeer natuurlijk in mn achterhoofd te houden dat het niet zo is en mn lijf me gigantisch voor de gek houd.

Bestaan er wonderen?? Zou het? En duimen jullie met me mee?

Bedankt voor het lezen.
    Liefs.

2. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Als je al 5 dagen over tijd bent, waarom test je dan niet gewoon?

3. Veera

Veera Niet meer actief

Je kan nu ook gewoon al testen toch? En dan of je zwanger bent bedoel ik, niet temperatuur. Als t zo is (je hebt ook al symptomen noem je) dan wordt ie wel positief hoor. En zo niet, dan weet je t maar.. Je hebt er toch geen invloed op helaas

4. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Star, gewoon testen meid!! Ik had ook menstruatiepijn rond/na m'n NOD toen ik zwanger was. Het kan 2 dingen betekenen, of zwanger, of toch dat je ongesteld wordt. Ik ken het wel, zolang je niet test is er een soort van hoop. Maar aan de andere kant kn je wel weer door zodra je weet hoe het zit. Test morgen ochtend (of zelfs vanavond als je thuis komt, je zou nu genoeg Hcg moeten hebben als je zwanger bent) wonderen bestaan, dus wie weet is het nu toch ineens raak! Succes en laat je het weten?

5. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Ik heb naar jullie geluisterd.. Jeetje wat een wonder. Meteen verscheen er een knalstreep! Ik ben in tranen, wat een intens geluk! Mag de afspraak voor icsi gewoon afzeggen, wonderen bestaan dus echt!!

6. Bailey2005

Bailey2005 Actief lid

23 jan 2014
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw wat geweldig meis! Gefeliciteerd!! En nu lekker gaan genieten samen!

7. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

hahaha, zo simpel kan het zijn dus! Van harte gefeliciteerd! :D

8. RozeNikki

RozeNikki Actief lid

2 feb 2016
    141
    0
    0
    Dat is geweldig nieuws! Gefeliciteerd! <3

9. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Dankjullie wel meiden. Zelf wist ik ook dat ik niet zwanger zou worden door niet te testen natuurljk, maar ik kreeg hoop terwijl het vertrouwen in een spontane zwangerschap er niet was. Er zou waarschijnlijk een tese plaats hebben gevonden, dus ik was gewoon niet erg zeker.
    Jullie hebben me over de streep geholpen om hem nu te doen en ben echt onwijs gelukkig! Voor t eerst zwanger, wauw:D

10. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    En bailey, jij ook gefeliciteerd! We zijn op 1 dag na even ver.

11. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    van harte gefeliciteerd

12. let1985

let1985 Actief lid

26 jan 2016
    439
    0
    16
    Wat prachtig!! Gefeliciteerd

13. Boommm

Boommm Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

14. Veera

Veera Niet meer actief

Super gefeliciteerd :D

15. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Oh WoW! Gefeliciteerd!!!

16. Assepoester8

2 feb 2016
    89
    0
    6
    Gefeliciteerd! Echt een mooi wonder!

17. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Ook hier nog even :D:D GEFELICITEERD :D:D gun het je ontzettend meid, geniet van dit mooie nieuws. Xxxxx

18. Pat1978

Pat1978 Bekend lid

23 aug 2015
    629
    0
    16
    Zelfstandig ondernemer
    Provincie Groningen
    Gefeliciteerd en wat een heerlijk gevoel als het dan onverwachts toch ineens raak blijkt te zijn. Ik wens je een goede zwangerschap toe.

19. Zoetekoek

Zoetekoek Bekend lid

17 jan 2016
    645
    255
    63
    Vrouw
    Wat een verhaal, geweldig! Gefeliciteerd!

20. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Oh wat geweldig! Gefeliciteerd! Fantastisch nieuws, jullie wondertje! Veel geluk!

Deel Deze Pagina