bijna 10 weken zwanger en plopjes voelen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Rashidaatje, Jan 26, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

Dec 5, 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Hoi lady's,

Zoals het onderwerp al zegt, ik ben bijna 10 weken zwanger van ons 2e kindje en voel soms kleine plopjes vlak boven mijn schaambot. Ik herken dit van mijn eerste zwangerschap waar ik het al best vroeg kon voelen.
    Maar zou het al zo vroeg kunnen dat je af en toe de baby voelt?

2. jes12

jes12 Bekend lid

Jan 2, 2014
    888
    91
    28
    Lijkt me erg vroeg je baby is pas 3cm groot lijkt me niet dat die al zoveel kracht heeft dan zodat jij het voelt..
    Maar ik lees hier weleens dat er meerdere vrouwen zeggen het zo vroeg te voelen dus wie weet..

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Nee hoor ik heb het bij deze zwangerschap ook vanaf 10wkn gevoeld! Vanaf 10wkn een kleintje en met 12 voelde ik de ander ook. Lkkr genieten :D

4. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

Dec 5, 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Jes dacht ook echt dat het te vroeg was, voel het ook niet constant, morgen echo en kijken hoe de kleine beweegt

5. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

Dec 5, 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Krullie dus ik ben toch niet gek :D
    Mn vriend zat me al raar aan te kijken met een gezicht van dat kan toch niet, maar het kan dus wel :D
    Jij ook nog even genieten!

6. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

Sep 28, 2014
    1,001
    2
    0
    Ik voelde ook al vrij vroeg met 14 weekjes plopjes en veegjes hoor.. Verloskundige nam me niet serieus, maar nu ik haar veel voel weet ik zkeer dat ze het al die tijd is geweest

7. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Ik geloof er niet zo in, lijkt me praktisch onmogelijk met iets wat zo ongelofelijk klein is en nog geen enkele kracht heeft. Maar genoeg mensen denken het te voelen dus gewoon van genieten, of het nou tussen je oren zit of niet. Die echte schoppen komen vanzelf en t blijft bijzonder

8. mnsy

mnsy Bekend lid

Jun 8, 2009
    811
    0
    0
    Precies mijn gedachten.

Share This Page