Ieeeeh, plasje laten lopen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Druif, 31 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Help,

ik ging even naar het toilet voor ik ging douchen. Ik was klaar en stond in de badkamer, loopt er opeens nog een piepklein plasje langs mijn benen naar beneden. Nee! Wat is dit? Waarom heeft niemand het ooit over dit soort dingen? En wat doe je er tegen?

2. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    Bij mij loopt het niet spontaan.
    maar wel bij druk op de sluitspier.
    niezen , hoesten kokhalzen.
    en daar kan ik niets tegen doen.
    train wel de bekkenbodem, maar draag dagelijks een tenaatje.
    houd het even in de gaten dat je geen vruchtwater lekt.
    liek.

3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb het vooral snachts als ik dan naar de wc moet en dan over eind kom dat ik wat verlies.
    ik probeer zoveel mogelijk mijn spieren te trainen en loop ook met een inleg kruisje in

4. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    ik heb dat ook een keer gehad. . . Schrok me een ongeluk, echt zomaar uit het niets verloor ik urine! :confused:

Daarna NOOIT meer gehad, dus er is hoop hihi :D

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het kan ook waterdun slijm zijn hoor, en geen urine!
    Hoort er allemaal bij....
    Ik heb er zelf amper last van...soms ineens dat je denkt: owjee...
    Schade valt nog altijd mee ;)
    Succes met de inleggers :-D

6. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ik heb het ook gehad.

Moest ontzettend overgeven (sorry!)
    en vervolgens voelde ik het zo lopen. :) Je had mijn man moeten zien toen ik met een beteuterd gezicht weer de kamer in kwam om het te vertellen. :-S

7. kim en maikel

kim en maikel Bekend lid

19 jun 2006
    572
    0
    0
    moeder
    lieshout
    Ik heb het ook gehad bij mijn eerste zwangerschap dat ik d8 ik plas in mijn broek.
    Bleek het vruchtwater te zijn hahaha.

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @druifje geen last meer gehad van vocht of urineverlies? was benieuwd, en of je vk of iets gesproken heb?

9. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Ha allemaal,

nou, zo te horen moet ik het er maar gewoon mee doen. Maar ik schrok er wel van.

Maar eh ... ik weet zeker dat het urine was hoor. Witte badkamer vloer he ;)

Hoewel ik later vandaag ook wel het gevoel had dat ik wat verloor. Wat dat was weet ik niet. Gewoon maar inlegkruisje gepakt. Hoe zou je vruchtwater eigenlijk herkennen?

10. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Ik heb dit ook weleens.. En voel het dan gewoon lopen en het is zeker geen urine.. Denk dat het afscheiding is, maar ben ook altijd bang dat het miss toch geen vruchtwater is..

Dus ik ben ook benieuwd!

11. Writer

Writer Niet meer actief

heb ik ook gehad hoor met niezen , beetje urine verloren schrok me ook rot mij broek werd gewoon nat ,nou gelukkig was ik niet buiten of mensen bij

er staan in veel boeken dat je urine kan verliezen met niezen en hoesten enzo dus het is normaal

12. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik dacht ook dat het urine was maar ik bleek een scheurtje in de vruchtzak te hebben waardoor ik steeds vohct verloor.
    Mijn verloskunide deed het ook af als urine maar toen ze me ging nakijken bleek het dus vruchtwater.
    Ik moest de volgende dag ingeleid worden ( maar het kwam spontaan ;) die nacht! .....

13. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Na de zwangerschap hou je hier ook nog wel es last van...in ieder geval ben ik wel 1 van de "gelukkigen" :oops:

Deel Deze Pagina