Hallo dames, Op aanraden van het Cb en mijn eigen gevoel nu over op nutrilon forte omdat mijn meisje niet voldoende haalde uit gewone nutrilon. Maar nu is mijn vraag werkte het bij jullie kindjes en na hoelang merkte je verschil?
Hier met zes weken over gestapt op forte. Twee dagen veel gehuild, waarschijnlijk krampjes. Daarna liet hij steeds drie uur tussen de flessen en kwamen we niet meer over een liter voeding heen.
Ze lijkt me flink aan de jonge kant daarvoor. Hoeveel voedingen drinkt ze, hoe groot zijn de flessen, en waarom denk je dat ze meer wil?
Hier met 8 weken overgestapt op de forte. Omdat ons zoontje niet genoeg had aan de gewone voeding. Ik zat al bijna aan de liter per dag en kon niet meer geven. En na 2uur had hij elke keer honger. Eerst gemengd met de gewone voeding en dat gaf al resultaat. En uiteindelijk over op alleen forte. De onrust tussen de voedingen is weg, maar ik zit nog steeds op 6 flessen van 150/5. En soms moet ik nog een 7e flesje van 90 erbij geven. Maar ik kom niet boven de liter per dag uit.