Action early vrijdag of zaterdag nod. Had op 20 juli eisprong vast gesteld door tempen en ovu testen. Graag jullie mening. Test is nu hooguit 10 min oud
Dit streepje doet mij heel erg denken aan een schaduwlijntje. Als je inzoomt zie je een wit streepje en daarnaast dat donkere. Ik hoop dat ik het mis heb, maar het ziet er niet positief uit.
ik weet het niet heb wel eens vaker zulke vage streepjes gehad zoals jij omschrijft maar deze waren dan niet zo duidelijk. Deze word steeds donkerder naar mate die droogt
Heb je een foto van je kv2v5? Op die laatste zie je duidelijk iets, maar hij ziet er niet roze maar grijs uit.
Klopt ik twijfel ook enorm ik ben natuurlijk ook veel te vroeg! Maar toch denk ik vaag wat te zien! De action is in het echt wel roze van kleur
Daar zie ik helaas niks op Wie weet heeft iemand anders hier een ander beeld bij Zou zeggen test morgen nog eens en hopelijk heb je dan wel duidelijkheid.
Heb met dezelfde urine als de Kruidvat nog een action earlye gedaan en weer een streepje maar minder duidelijk wat logisch is natuurlijk want heb er letterlijk een paar druppels uitgeperst
ik zie een heel licht streepje, maar weet idd niet of het roze of grijs is. ik hoop voor je dat hij komende dagen goed oploopt!
Ik vind het wel een vrij duidelijk streepje voor een evt indroger hoor. Ik zou indd even doortesten komende dagen. Mijn laatste zwangerschap begon ook met zo’n miniscuul indroog achtig streepje, die pas duidelijk werd na afleestijd. Maar bleek toch echt zwanger. Dag daarna was ie al een stuk duidelijker te zien. Even afwachten dus. Spannend!!
Oh wat spannend! Ik zie het lijntje ook wel duidelijk. Ben benieuwd of die donkerder en rozer wordt komende dagen. Ik zit toevallig in precies hetzelfde schuitje hihi, ook eisprong op 20 juli gehad en vandaag 9 dpo en getest, maar de lijn is zo goed als onzichtbaar, heb net ook een topic geplaatst maar ben bang dat het niets is, het kan een valse test zijn omdat die al wat verlopen is
Heel spannend! Die eerste is wel verdacht voor indroger - maar op de k2v5 zie ik wel ook heel vaag iets. Als je eisprong klopt is ‘t natuurlijk nog best vroeg en dat kan wel kloppen met deze streepjes. De komende dagen zullen duidelijkheid gaan brengen!
Ik zie ze op allemaal. Ook al best duidelijk op de eerste trouwens. Ben er best positief over als ik je testen zo bekijk. Hopen op een mooie oploop en over 8 maanden een mooie gezonde baby