Hoi hoi In Juni ben ik gestopt met de pil, na de eerste maand had ik gelijk een mooie gerelmatige cyclus: precies 29 dagen elke maand. Elke keer was ik zo'n 4 dagen ongesteld, de eerste dag altijd heel heftig. Maar vorige maand was het maar 2,5 dag. Op zich niet zo erg, lekker kort. Maar deze maand ben ik maar 2 dagen ongesteld geweest en ook nog eens licht voor mijn doen. Is dit normaal??? Oja, weet niet of het er mee te maken heeft, maar sinds oktober slik ik tarwekiemolie. En ik slik al vanaf de pil stop foliumzuur, op dit moment 'vitaal zwanger' van de kruidvat.
HOihoi, Wat de reden is dat je steeds minder menstrueert kan ik niet zeggen. Je kan niet al zwanger zijn....? Wat goed dat je al foliumzuur slikt en vitaalzwanger! dit heeft overigens geen invloed op je menstruatie. Groetjes Imke
Bedankt voor de reactie Op mijn verwachte NOD heb ik een zwangerschapstest gedaan. Dipstick van 'zwanger en kids', deze gaf negatief. Hoor/lees wel veel negatieve verhalen hierover. Zou ik nu alsnog een andere test moeten/kunnen doen of gewoon wachten tot mijn volgende NOD?
Hoi Brondy, ik zou inderdaad nog een cyclus afwachten en kijken hoe je menstruatie dan is. Als je dan nog geen duidelijkheid hebt, zou ik even langs de huisarts gaan. Groetjes Brigitte