HELP!! Autostoeltje wil ineens niet meer vast blijven zitten

Discussie in 'Verzorging' gestart door wendyumans, 6 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyumans

2 jun 2008
    10
    0
    0
    HELP!!! We hebben een romer king plus autostoeltje. Sem zit al enkele maanden in deze stoel maar nu ineens gisteren nadat we de stoel vanuit de auto van mijn man in mijn auto wilde zetten klemt hij niet goed meer vast.:$ Het klepje waarmee je de gordel vastzet drukt de gordel niet vast zat aan waardoor de stoel beweeglijk is in de auto. Als ik de stoel achter mij in de auto zet lukt het wel maar achter de bijrijdersstoel wil hij niet vast klemmen. Snappen er niks van, :( kunnen niets vreemds of anders zien dan aan de andere kant en de ene keer zet hij hem wel vaster dan de andere keer. Mijn vader dacht dat het misschien aan de gordel ligt maar ook voorin de auto (bijrijdersstoel) klemt hij hem niet goed vast. Zet m nu achter me maar dan zie ik Sem niet en andersom en dat vind ik toch ook niet practisch. Stoel word niet iedere dag van de ene naar de andere auto verwisseld dus slijtage lijkt me vreemd na 2,5 maand gebruik. Iemand hier ervaring mee?? Gaan maar terug naar de winkel en dan moeten ze het maar repareren of een nieuwe stoel want vind voor de prijs die je er voor betaalt dat dit echt niet kan toch?? :(

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik zou hier zeker mee terug gaan naar de winkel!

Deel Deze Pagina