Wie van de mama's heeft er nog meer geen zin in de jaarwisseling? Wil niet ondankbaar overkomen hoor, maar onze kleine meis slaapt s' avonds alleen in als ze tegen mij aan ligt in mijn bed en dan aan de borst. Vaak blijft ze nog tot 23.00 uur onrustig. Als ze dan in diepe slaap is heeft ze helaas ook haarfijn door wanneer ik eruit stap Beneden zitten is ook geen optie want dan krijst ze alles bij elkaar. Overdag gaat het prima met slapen in d'r eigen bedje en slaapt ze gerust 2 uur tussen de voedingen. Hoe kan ik het nou vanavond toch gezellig maken met manlief en de oudste? Tips zijn meer dan welkom! Bedankt alvast!
Oooh ik zie ook erg op tegen vanavond! Alleen niet zoals met jou, ik zou eigenlijk ook niet weten wat jij het beste kunt doen. Lastig, hoor... Misschien iemand anders? Succes in ieder geval! Gelukkig is mijn kleine vriendje vandaag naar het kinderdagverblijf op een boerderij in de middle of nowhere, daar is geen vuurwerk en kan hij lekker slapen. Hij is nog een beetje van slag omdat hij ziek is geweest aan het begin van de week en tandjes krijgt en bronchitis, pff, alles bij elkaar. Met heel veel moeite kregen we hem gisteren in slaap en van de eerste vuurpijl werd hij al weer wakker Wordt denk ik drama vanavond, maar dan komt hij maar bij ons op de bank zitten, tv aan en hopelijk valt hij met continu geluid wel in slaap en blijft hij slapen... Voor iedereen met huilende baby'tjes vanavond: sterkte! Gelukkig is het maar één avond. En als het toch allemaal knalt, hopelijk ook mooi siervuurwerk! Heb je er nog iets aan
Heb je al weleens gehoord van een puckababy? Puckababy redenen voor gebruik Je kunt ze online kopen en ook in de winkel. Het inslapen wordt daardoor echt makkelijker.
Ik heb vorig jaar Thirza het grootste gedeelte van de avond in een draagdoek gehad en zo ging het dan wel. Viel ze uiteindelijk toch in slaap en om 12 uur werd ze wel wakker, maar hield het redelijk uit, zo tegen mij aan... Had 'r lekker helemaal weggestopt in de draagdoek, dus zij zag alleen maar grijze massa
Ik heb ook wel een beetje de zenuwen hoor!! De kleine is nu 3 maanden en hoopelijk slaapt hij er door heen. Op dit moment wordt hieR al een hoop afgestoken!! Nou ja we ziet wel... Fijne jaar wisseling iedereen...
Tnx dames, ik ga vanavond maar 's de draagzak proberen. Ze slaapt nu gelukkig maar t is maar de vraag voor hoelang nog. En anders...vroeg naar bed en volgend jaar beter. Fijn uiteinde allemaal
Maak me nergens druk om.. t enige wat ik hier hoor ( al een paar dagen) zijn wat dreunen van t carbid schieten... verder niks.. We wonen anderhalf kilometer van t dorp.. wederzijdse buren besteden geen geld aan vuurwerk en de overburen zijn met een half uurtje wel uitgespeeld..
Ik heb er ook totaal geen zin in. Mijn man is werken tot 23.00. De jongste krijgt niet veel mee van het geknal. De oudste daar een tegen is super bang voor vuurwerk en is de hele dag al aan het huilen zodra het knalt. Zie ook niet zitten dat hij zo naar zijn bedje gaat om te slapen, manneke is helemaal panisch.
En hoe ging het bij jullie? Ik snap er niets van hier, hij is helemaal niet wakker geworden! En er was hier heel hard geknal! Uiteindelijk is hij nog wel één keer wakker geworden: toen wij naar bed gingen en de gordijnen dichtdeden in onze slaapkamer Vanochtend werd hij pas om half 9 wakker in plaats van 7 uur en vervolgens sliep hij ook weer van 11 tot 2. Wat mij betreft mag het wel vaker knallen haha! Ik hoop dat het bij jullie ook goed ging, vertel?
Hier eigenlijk een dochter die bijna altijd probleemloos inslaapt en doorslaapt, gisteravond 1 groot drama en het vuurwerk was niet eens begonnen! Ze was klaarwakker van 22.30 tot half 2 's nachts, als ik haar in bed wilde leggen was het krijsen. Gezellig avondje liep dus even anders dan gepland...
Er echt tegen opzien is een groot woord, maar zat wel een beetje in spanning. Elke keer als ik vuurwerkknallen hoorde terwijl Zoë op bed lag, had ik de neiging om naar buiten te lopen met het vriendelijke verzoek dat 10 km verderop te doen! Echter heeft ze heel goed geslapen, net als normaal. Om half 1 werd ze wakker, even mee naar beneden gehad en om 1u weer op bed (gelijk in een diepe slaap). En ondanks dat het hier tot een uur of half 3 door ging, is ze niet meer wakker geworden! Mama is zo trots!!! Ik hoop dat het bij de andere ook zo goed ging!
Nou, hier ging het klote, Evi was de hele avond onrustig. Om 22.00 uur met haar in bed gekropen. Wilde zo graag Jochem Meijer zien....Manlief maakte mij om 0.00 uur wakker met de beste wensen. Voorzichtig uit bed gekropen maar dat vond Evi geen goed plan. Om 0.15 uur lag ik weer naast haar te koekeloeren. Volgend jaar maar weer een feestje dan. Heb me er maar bij neer gelegd dat baby's ervoor zorgen dat je geleefd wordt. Afgelopen 2 dagen ging het weer perfect en gisteravond heeft Evi de hele avond geslapen. Denk toch aan de 8 weken sprong. Ze is ineens een stuk wijzer en das dan wel weer erg leuk!
Hier ging het ook verbazingwekkend goed, sliep werkelijk door alle 100000 klappers heen, echt geweldig, we zijn met de babyfoon naar buiten gegaan en was helemaal gezellig. Wij lekker om 2 uur naar bed, want meneer staat natuurlijk wel gewoon weer om 8 uur voor de deur... maar nee, sliep net en toen werd meneer wakker van een rotje..... dus met knikkende knieen een fles gegeven en toen kwam hij weer om 7 uur, dus was toch wel een beetje van slag, hij heeft wel nog wat geslapen de volgende dag, dus dat was wel prettig, konden papa en mama ook nog even slapen groetjes angelique
wij zijn om 22.30 zelf ook op bed gegaan.. en werden iets over 12 wakker van t geknal van de overburen.. na 20 minuten was t stil.. Gijs is er niet wakker van geworden.. 's Morgens tgen half 8, gewone tijd.. Prettig..
Het inslapen was een ramp, vanalles geprobeerd maar slapen ho maar, onze knul slaapt altijd in de kinderwagen, maar om nou buiten te gaan lopen...uiteindelijk zoonlief in de kinderwagen in huis gelegd zonder resultaat, manlief is uiteindelijk op het balkon gaan staan met de kinderwagen, met het idee 'dan hebben we alles geprobeerd' en ja hoor binnen 2 minuten in slaap (om 21 uur), vervolgens om 23 zijn fles zoals gewoonlijk en om 24 uur gewoon door alle herrie heegeslapen om vervolgens om 3 uur wakker te worden als al het geknal over is....ik snap er nog steeds niks van, maar ben blij dat hij in ieder geval niet bang is geweest
Het is hier altijd een enorme herrie met oud&nieuw. We hadden dus een huisje gehuurd op een rustig park, echt een uitkomst! Lekker zwemmen enzo.... Totdat.....mevrouw ziek werd....zal je altijd zien he? Toch nog onrustige nacht(en) daar gehad, ben blij dat we weer thuis zijn....
Wat hilarisch!!! Om een huisje te huren. Te gek om allemaal te lezen, dacht de enige te zijn die zich 100% aanpast aan de kinderen...Als hun tevreden zijn, is mama ook tevreden. Ik hoef niet zo nodig naar een feest of huis vol vrienden met 2 kinderen...Wat heb je eraan? Ik vond kerst al een drama...dat heen en weer gesleep, helemaal uit hun ritme.... Ik had idd ook de neiging om te zeggen: steek die rotjes elders af. En inderdaad, ze slapen tot 00:45, en daarna werden ze wakker van 1 rotje ja hahahaha... Dat huisje huren onthoud ik voor 2010