zoveel leugens, vertrouwen op -1 dat ik geen andere uitweg zie!

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Sjarrel, 15 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    #1 Sjarrel, 15 okt 2011
    Laatst bewerkt: 15 okt 2011
    dames.... ik heb een fout gemaakt... een gigantische fout en ik sta nu met mn rug tegen de muur....

het begon anderhalf jaar terug toen mn vriend stiekem een pakje sigaretten van mn pinpas had getrokken... en het bleef ontkennen...
    vele maanden later... mn vriend had een ww aangevraagt en ableef steeds maar geen geld te krijgen.. het zelfde dachten zn ouders...

maar toen ik eenmaal 22 weken zwanger was bleek dat hij 7000 euro aan ww had gehad maar hij deze had afgestaan aan gasten bij wie hij nog een schuld had voor het slopen van een auto...

hij heeft al die tijd van mn geld geleefd (heb zelf minimum inkomen)... en zn eigen huur niet betaald en zorgverzekering.. en hier dus gigantische schuld gekregen...
    hij vertelde dat hij een pistool tegen zn hoofd gedrukt kreeg...

ik heb hem verteld dat ik eigenlijk hem zou hebben verlaten... maar ik nu soort van vast aan hem zit... en mn oudere zoontje (niet zijn kind) is gehecht aan hem en ziet hem als zn vader...

ik heb hem vergeven en gezegd hij eerlijk moet zijn, omdat hij met het liegen me veel pijn doet en mn vertrouwen in hem verdwenen is....
    vertrouwen is immers de beste basis voor een relatie...

hierna zijn nog wat kleine dingentjes gebeurd zoals sigaretten roken in huis ect ect... stiekem verstoppen als ik beneden kom... maar ja ik rook niet dus rook het gelijk...

elke dag smeert hij broodjes voor zn werk, maar dan koopt ie ook van al zn fooi en loon broodjes dat gemiddeld 70-100 euro in de week koste... en heeft hij dus zijn huur weer niet betaald en nu dus een achterstand van 1700 euro... en natuurlijk incasso's eroverheen....

Ik had een wij uitkering en werkte 12 uur pw maar mn contract is niet verlengt vlak voor mn wazo uitkering...
    hij is bij me ingetrokken omdat het niet anders kon en hij het zat was om maar 3 dagen bij mij te mogen zijn en dus ook maar 3 dagen bij zn kindjes...

mn voorwaarde was wel dat ik zn pas innam en de rekeningen betaal... en ik ben mij wij uitkering kwijt geraakt... en mijn school die de gemeente voor me betaalde... ik moest nog maar 3 toetsen halen en dan was ik klaar na 3 jaar.

om rond te kunnen komen moeten het echt hebben van zn fooi en overwerk tot hij in de schuldsanering zit....

maar soms koopt ie er sigaretten (hij was gestopt voor 3 maanden) of wiet van en moet ik erachter komen.... dan kunnen wij minder eten... of hij haalt alsnog stiekem broodjes...

ik hou van hem maar word gek van mezelf... ik vertrouw hem totaal niet.. ik check zn zakken, telefoon, de computer geschiedenis ect... alles wat hij zegt geloof ik niet.... en word zo vaak teleurgesteld...

ik kan hem niet de deur uitsturen maar aks ik ga werken moet ik gigantische kinderdagverblijf betalen dat we niet kunnen... ik sta met mn rug tegen de muur... hij kan nergens terecht en ik kan niet weg... vrienden heb ik niet en familie woont tever van mn zoons zn school...

ik weet niet wat ik nog kan doen... maar word langzamerhand depressief en zwaar ongelukkig en dat terwijl hij aangeeft te willen trouwen.. danwel onder huwelijkse voorwaarde natuurlijk

2. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Phoe dit is heftig zeg..
    K wil je eerst de tip geven om nu in deze omstandigheden absoluut niet te gaan trouwen!! Wat hij ook zegt en hoeveel je ook van hem houdt.
    Ikzelf vind zowieso dat je geen goede relatie kan hebben zonder vertrouwen en met allemaal leugens. Van de ene leugen rol je immers zo in de andere;). K vind het heel jammer voor jou en je kids dat hij zo is, want je krijgt elke x een klap in je gezicht bij wijze van..

Ik denk zelf als ik dit lees dat jullie er zonder professionele hulp niet uitkomen.. maar dan zal hij wel moeten veranderen!!
    Probeer toch een maatschappelijk werker of zoiets in te schakelen die jullie begeleidt.

En zorg aub dat hij van die wiet afblijft.. zowel voor hemzelf, jou en je kinderen.. Ik en mijn partner zijn flink in de problemen gekomen door die rotzooi. Wel op een andere manier maar het kan nooit goed zijn! Kan ook een oorzaak zijn voor zijn gedrag.. je wordt laks en ziet geen problemen onder andere. Geloof me.. heb er middenin gezeten.

Sterkte

3. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Waarom kan je hem niet de deur uit sturen? De gelijkwaardigheid is ver te zoeken en hij vraagt erom. Je kindjes gaan toch voor? Ik zeg niet dat je de deur moet dichtgooien maar laat hem maar eerst zijn sores opruimen en verantwoording nemen. Het maatschappelijk werk in jou stad kan je hierbij helpen en ook je vriend zodat de toekomst beter kan worden ipv zo door blijven moddren.

4. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    gisteravond vroeg mijn vriend... wat is er? ik zie dat je wat dwars zit... mijn antwoord daarop was dat ik me ongelukkig voel. omdat we moeilijk rondkomen en dat we het eigenlijk alleen maar redden als we fooi of iets dergelijks krijgen want dan kunnen we alles betalen en eten erbij... hij erkende het probleem en vertelde dat in de herfst mensen nou eenmaal minder gul zijn en dat we daarom weinig fooi ontvangen... normaal gezien krijgt hij +- 5 euro per dag en nu komt hij thuis 1 of 2 x per week met 5 euro fooi...
    als je nou net elke week die 20 euro mist dan baal je.... tis toch weer een pak luiers en een pak melkpoeder toch?

dus ik knalde daarna gelijk naar het volgende onderwerp... vertrouwen.. ik zei: mjah maar ik weet niet of je werkelijk geen fooi krijgt of dat het gelijk opgemaakt word.. hij zei dat hij de waarheid sprak en geen leugens meer voor me houd. ik heb gezegt dat ik eigenlijk ook dat niet meer vertrouw dat ik alles wat uit zn mond kom in twijfel trek en dat dat is wat bij mij een reden zou zijn om nee te zeggen op een huwelijksaanzoek.. om mijn oudste zoon niet door hem te laten erkennen, wat hij erg graag wil... (want zodat als ik kom te overlijden, de broertjes bij elkaar blijven wonen)...

hij schrok ervan en vertelde dat het zn eigen schuld is... en ook dat hij het angstig vind dat hij nergens heen kan mochten we uit elkaar gaan...

hij vertelde dat hij vreselijk baalde dat de financiele situatie tussen ons in zit en dat hij zn best zou doen om mijn vertrouwen terug te winnen...

5. vlindertje830

vlindertje830 Actief lid

10 aug 2011
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een situatie zeg,je houd van hem maar je vertrouwt hem niet.

Vertrouwen is zo belangrijk in een relatie,en nu controleer je hem na en weet je nooit of je hem kan geloven. Dit is zo vermoeiend.

Ik wil je veel sterkte toewensen!

6. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik krijg een nare smaak in mijn mond van je 2e berichtje...
    Hij voelt de bui hangen en probeert nu met mooie praat je te overtuigen van zijn goede bedoelingen.

Vertrouwen is zo belangrijk, denk daar niet te licht over.
    Zelf denk ik echt, dat als je hier samen uit wilt komen, je dit echt met een professioneel iemand moet doen.
    En zoals iemand al zei: voorlopig zeker niet trouwen of andere dingen op papier laten zetten waardoor je aan hem vastzit en jij straks ook met schulden zit. Heb dit in mijn omgeving al zo vaak gezien...
    Pas echt goed op jezelf!!!

7. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    De basis voor iedere relatie: REV

respect
    eerlijkheid
    vertrouwen

Wanneer 1 ontbreekt heb je eigenlijk al een groot probleem in een relatie, laat staan alle drie...Hij heeft je gesust en gelijk gegeven en jij trapt er met beide benen in...wat doet hij er concreet aan? Geen woorden maar daden! Wanneer hij echt wil, moet hij buigen en hulp zoeken, beter gister dan vandaag!

8. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    #8 Sjarrel, 16 okt 2011
    Laatst bewerkt: 16 okt 2011
    maar professionele hulp kost ook centen... als we dat hadden, had ik het erin gestoken.. maar dat hebben we helaas niet..

en om onze relatie te beeindigen, tja... ik wil er echt alles voor hebben gedaan wat ik zelf kan... tis wel de vader van mn zoon, en ik ben al ruim 2 jaar alleenstaande moeder geweest van mijn oudste zoon.. ik zou dit echt niet nog een keer willen...

maar ik wil ook niet de rest van mn leven aanpappen met een man, van wie ik niet met heel mn hart kan houden, omdat ik steeds weer die klap in mn gezicht krijg....

straks zit ik daar dan, alleen met 2 kinderen van 2 vaders.. en die allebei een omgangsregeling hebben met hun vaders...
    wat ben ik dan voor een moeder :(
    lijkt bijna wel of het aan mij ligt...
    mn ex die vond het ook veel leuker om met iemand anders een kind te maken terwijl ik van niks wist...

Deel Deze Pagina