Hoi dames! Toen ik 6 maanden zwanger was, ben ik bij mijn vriend ingetrokken in een andere provincie als waar ik woonde. Met als resultaat, nu geen werk! Echter moet ik wel weer te werk en heb al wat vacatures op het oog! Alleen nu moet ik mijn zoontje dus aanmelden voor opvang.. Maar die verwacht van mij, dat ik een startdatum - dag en tijden invul.. Dit kan ik niet, omdat ik niet eens weet wat voor een baan ik ga krijgen, hoeveel uren en welke dagen.. Heeft er iemand in dezelfde situatie gezeten? Het liefste blijf ik thuis, maar dit kan helaas niet, Liefs, Sill
Kun je hem net opgeven en als datum zsm aangeven? Inschrijven voor 5 dagen en zodra je aan de beurt bent maar nog geen baan hebt aangeven dat je bovenaan d ewachtlijst wil blijven omdat j ein afwachting bent van werk? Zodra je je werkdagen weet kun je je dagen aangeven. Of je bedenkt nu welke dagen je het liefst wil gaan werken en die dagen opgeven. Dan heb je meteen iets naar je nieuwe werk en kun je hen altijd anageven dat je, indien het niet mogelijk is aangeven dat je je dagen op het kdv wel wil gana ruilen.
Ik heb eerst ook opvang geregeld..en daarna kwam pas t werk.. Dan heb je iig een plekje voor je kindje.. Want eerst werk hebben en dan opvang krijgen valt ook niet mee..Dat was ook wat de leidster van t KDV tegen mij zei, toen ik er was voor rondleiding en info.
Ik zit in de zelfde situatie, ik heb wel een plekje voor mijn dochter voor over een paar maanden andersom gaat niet, tenzij jou kindje tijdelijk naar je ouders kan oid. Het is wel echt zonde van het geld als je opvang hebt maar geen werk. Je kan iig vast gaan informeren wat de situatie is met opvang bij jou in de buurt is met wachttijden enzo dan weet je een beetje beter waar je aan toe bent wat twinkel star bijvoorbeeld voorsteld kan hier echt niet, maar mss gaat het bij jullie wel allemaal wat makkelijker.