Anti-virus AVG downloaden (betaalde versie)

Discussie in 'De lounge' gestart door Dahlia, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

We zitten hier even met een probleempje. Mijn man heeft online een virusscanner besteld en betaald (AVG-anti-virus, in totaal bijna 70 euro).

Nu staat de gratis versie nog op onze laptop maar die wil er niet af. Mijn man zegt (ik heb er geen verstand van) dat Windows 7 hem tegen houd. :(

Heeft iemand enig idee hoe we dit goed voor elkaar kunnen krijgen?

Misschien zijn er ook mannen die hier verstand van hebben?

2. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Heb nog niet zoveel verstand van Windows7 maar met XP kun je via Configuratiescherm naar Software. Als je die opent krijg je een hele lijst, kun je de gratis AVG opzoeken en klikken op verwijderen.
    Peeceetje opnieuw opstarten en dan zou 'ie eraf moeten zijn.

In ieder geval....Succes!!

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dankjewel voor je reactie. Dit is precies wat mijn man de hele tijd aan het doen is, maar als mijn man de gratis avg er af haalt (verwijderd) en dan de pc weer opnieuw opstart, dan staat hij weer tussen het rijtje... Dus hij is er steeds helemaal niet af en moet dat steeds herhalen.

4. Knuf de Konijn

Knuf de Konijn Actief lid

19 jun 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haalt de betaalde versie niet automatisch alle andere anti virus dingen eraf zodra deze is geïnstalleerd? Gewoon een vraag hoor, mijn F-secure (ook betaald) deed dat namelijk wel.

5. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Ik heb AVG 8 vorige week op dezelfde manier van de pc gehaald, vervolgens heb ik AVG 9 geïnstalleerd.
    Ging heel makkelijk allemaal, heb wel XP misschien ligt het daar aan?

6. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Misschien anders even CCleaner installeren en via die tools AVG verwijderen? Vervolgens je hele pc opschonen en dan opnieuw proberen?

Succes!

Groetjes,
    Josien

7. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    ik kreeg mijn oude virus norton virus scanner ook met geen mogelijkheid van mijn pc af, waardoor ik de gratis nieuwe niet kon downloaden.. toen ben ik gaan googlen; virusscanner van norton verwijderen toen kwam ik ergens terecht waar ik een programma kon downloaden die dat programma kon verwijderen, die virus scanner zat als het ware helemaal ingeworteld in mijn pc en zo is het gelukt! ik heb nu microsoft security essentials erop staan..

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Weer bedankt voor de reacties. Het is er met geen mogelijkheid af te krijgen. We hebben het met cc-cleaner verwijderd, zo verwijderd. Ik heb ervoor gegoogled maar alles wat we ervoor geprobeerd hebben helpt niet.

Ik heb ook de betaalde versie over de proefversie gedownload. Toen de pc opnieuw opgestart is, stond de proefversie er weer op. Moe word ik er van.

Ik denk dat er niks anders op zit dan contact te zoeken met de producent van avg.

9. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Als je die nieuwe scanner gaat downloaden geeft hij toch zelf aan wat en hoe je iets moet gaan verwijderen?
    Of heb ik dat nu mis?
    in ieder geval succes ermee, hoop dat het lukt voor jullie!

10. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Fairy11, dat klopt. Als je de betaalde versie gedownload hebt dan lijkt ook alles prima in orde te zijn en gelukt. Maar zodra je de computer opnieuw opstart dan staat de oude, de proefversie er weer op. Heel irritant.

11. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Dat is inderdaad irritant maar ook vreemd....
    Andere virusscanners er ook afgehaald?
    Tja, ik weet het ook even niet nu

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik had een mail gestuurd aan AVG-Nederland en ik had verwacht dat hun al helemaal wel het probleem konden oplossen. Ik kreeg een mail terug van ze (gelukkig lekker snel, dat wel) en daarin stond een link waarmee ik de proefversie eerst kon verwijderen. Dus ik ging er vanuit dat het dit keer wel moest lukken. Dus ik toen straks die link gedownload en de pc werd weer opnieuw opgestart. Resultaat: nog steeds staat de proefversie erop.
    Ik heb het bedrijf weer gemaild dat dat niet werkte en of ze een andere oplossing weten. Erg vervelend dit.

Deel Deze Pagina