ik heb zoveel namen dat ik jullie mening wil hebben voor een meisje benthe jinthe lenthe fay ziva jody kate-lynn voor een jongen sven mats deán brendan/brennan braiden connor/conner devin/devon/devlon keanan lyam dion en zo zie je dus een hele lijst met allerlij namen. welke vinden jullie mooi?
Voor een meisje vind ik Yinthe (deze schrijfwijze) erg mooi net als Benthe. Voor een jongen vind ik alleen Mats leuk uit jouw lijstje.
De allermooiste, -leukste, -liefste, -stoerste naam is natuurlijk Jinthe! Lenthe vind ik ook heel erg mooi, maar ik vind het zo jammer dat de lente ook een seizoen is... Fay vind ik ook leuk, de rest wat minder. Voor een jongen vind ik Sven, Mats en Dion leuk. Liam (die schrijfwijze) vind ik wel ook leuk, de rest niet echt.
Voor een meisje zou ik gaan voor Fay of Lenthe, vind het leuke, mooie en lekkere frisse namen! Voor een jongen zou ik gaan voor Lyam. Mooie en stoere naam! De anderen zijn allemaal niet mijn smaak, sorry!
Ooooh ik vind Benthe echt een héél leuke naam! Lenthe ook, inderdaad jammer dat het een seizoen is. (Een vriendin heeft twee dochtertjes, Lenthe en Yara. Als Yara een jongen was geweest had ze Winter geheten) Jinthe is ook mooi, vind Yenthe mooier. Van de jongens Devin!! en Liam.