Pfff... Pijn

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Lotteke82, 2 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    Ik weet het even niet meer...

Ik heb rugpijn, last in mijn rechterbeen, stuitje, ..
    Soms kan ik niet zitten, staan of liggen van de pijn
    Ik kan bijna niet rechtopstaan, het is beter als ik leun of voorover leun.
    Soms heb ik geen gevoel meer in mijn 1 been en dan moet ik wachten tt het gevoel terug is, alvorens ik verder kan stappen.
    Ik doe niets meer tjdens de dag, het gaat gewoon niet.
    Douchen is al te lastig.. Moet steeds enkele uren recuperen van de extreme rugpijnen...

De pijn komt soms op in golven
    Niet regelmatig, dus ik sluit weeen wel uit

Soms vraag ik me af of de rugpijnen ook niet kunnen afhangen vd kindsbewegingen..
    Als de baby actief is, dat ik dan bvb meer last heb

Ik heb al kine gehad, manuele fysio, fysio
    Ze zeggen allemaal dat mijn lichaam niet genoeg hersteld was van de 2 voorgaande zwangerschappen
    En dat ze me niet kunnen helpen. Dat ik geduld moet hebben tot na de bevallng.

Vandaag zei een andere fysio dat mijn bekkenbodemspieren te zwak zijn en minn stuitje onder enorme spanning staat.
    En die pijn zou ook uitstralen naar mijn volledige rug en voor die enorme onhoudbare pijnen zorgen

Heeft er hier iemand ervaring mee?
    Tips?
    Wat kan ik doen, niet doen,..

Ik hou dit geen 6weken meer vol, denk ik..
    Ik weet soms echt niet meer of het normaal is en of ik dit kan volhouden..

Bedankt

2. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Wat vervelend joh! Het klinkt mij eerder als een beklemde zenuw (ischias?) of zelfs een hernia. Tenminste: de uitstralende pijn in het been en de helse pijnen id rug klinkt mij als zenuwpijn bijvoorbeeld door hernia of idd ischias.

3. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    Ischias is inderdaad ook al gevallen, hernia ook. Maar dat laatste kunnen ze maar xontroleren door een scan blijkbaar ?

De 4e persoon waar ik deze week ben bijgegaan, zei dat de baby gewoon leunt op mijn te zwakke bekkenbodemspieren en daardoor soms de zenuw naar mijn rechterbeen afsnoert..

Ik ben echt de wanhoop nabij..
    Ben nu al bij 4 personen gegaan en niemand die me kan helpen of kan zeggen wat ik heb..
    Enkel zeggen dat het gaat beteren na de bevalling.. Wat een dooddoener seg.. Pfff. Geeft geen moed natuurlijk

Kan amper autorijden of zitten van de ruglast
    Moet constant van positie veranderen
    Betert niet met liggen

Lastig...
    Hoop echt dat ik niet overtijd ga :)

Deel Deze Pagina