Hallo allemaal, Ik ben in april gestopt met de pil maar we zijn nog niet gericht aan het klussen omdat ik eerst een vaste baan wil (ben net afgestudeerd) Mijn laatste menstruatie was op 3 augustus vervolgens op 7 en 8 aug onveilig gevreeen, daarna gewoon met condoom. (aangezien ik vrij lange cycli heb gehad dacht ik dat het geen "kwaad" zou kunnen) Ik zit nu op dag 59 van de cyclus, dus 22 dagen overtijd. Heb 4 keer negatief getest (vorige week donderdag de laatste) en ben 2 weken terug bij de dokter geweest omdat ik een ontzettend pijnlijke linkerborst had (daar ook nega getest). Dat is nu gelukkig over maar nogsteeds geen ongi. Nu heb ik sinds gister af en toe hele felle, gemene steken in mn linkerlies. Niet mn onderbuik maar echt mn lies, het straalt wel uit naar mn onderbuik. Af en toe ook rechts maar meestal links. Het is echt een hele korte steek, ineens heel heftig en dan meteen weg. Als ik zo'n steek heb moet ik ook echt even naar adem happen, zo heftig. Wat zou dit kunnen zijn? Ik heb geen idee. Sorry voor het hele verhaal, ik hoop dat er iemand is die weet wat het is. Groetjes Noeska
Het zou je eisprong kunnen zijn. Je cyclus wordt steeds langer zo te zien. En zwanger lijkt me onmogelijk of het condoom moet gescheurd zijn. Ik zou het dus houden op je eisprong, dan zou je vanaf nu over ongeveer 2 weken ongesteld moeten worden.