Pff 05:45...kopje thee beneden...steken buik!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Meryl, 23 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Soms trek ik die gebroken nachten echt niet goed meer :( "chronisch slaaptekort alarm"...loop ik weer te ijsberen door het huis.

Dit maal door het wakker worden door enorme steken in de onderbuik en vagina. Neem aan dat dit er allemaal bij hoort...
    Vriend ligt in bed een nieuw snurkje uit te vinden 8) en ik zit hier weer....hmmm....

Sorry, moest het even van me afschrijven. Merk dat me soms het gevoel bekruipt van 'ben ik wel goed genoeg voorbereid op de bevalling?' Wat gebeurt er toch allemaal daar binnen?..:)

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Steken he? Ik denk dat je uk aan het indalen is!

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Klinkt mij ook als indalingsweeën, hij/zij gaat er alvast klaar voor liggen ;)

En neem maar van mij aan dat als je straks tussen de 40-42 weken bevalt (niet van eerder uitgaan dat valt altijd tegen) dan gaat alles vanzelf en loop je niet te piekeren hoor ;)

4. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    klinkt idd als indalen :D gewoon lekker voorbereiden en vooral mama daarbij wakker maken ;)

ik zit zelf ook elke nacht beneden om iets te drinken en lezen om weer moe te worden.... niet echt fijn, wnat hier dus ook een chronisch slaap-tekort! Vannacht wilde ik er perse niet uit dus ik ben ook blijven liggen. had er wel moeite mee om weer in slaap te vallen en ja hoor, dan ben ik gewoon weer om 6 uur wakker. ik zit nu al geruime tijd beneden en mijn stiefzoontje is lekker filmpje kijken. (duitse zender en ook al verstaat hij het niet, hij mag er niet vanaf)

dat gevoel van: ben ik wel goed voorbereid had ik ook met 35 weken, maar nu weet ik het zeker: laat die kleine maar komen! alles is klaar, het wachten is op! denk dat iedereen wel zo'n periode heeft...

5. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    Herkenbaar allemaal. Gister om 11 uur gaan liggen en kwart voor 2 klaarwakker. Daarna viel ik om half 4 weer in slaap en werd kwart voor 6 wakker. Gelukkig viel ik half 7 weer in slaap tot half 9. Het zijn korte slaapjes en echt uitrusten is er niet bij.

6. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    De steken in onderbuik en van onderen zijn idd de indalingsweeen (werd mij toen tijdens zwangerschap ook verteld door de vk toen ik met het verhaal kwam) De kleine maakt zich beetje voor beetje klaar naar de uitgang toe! Het is idd geen fijn gevoel,maar nog ff en dan is t zover, spannend!!!!

Ik denk dat je tijdens de bevalling zelf er echt voorbereid op bent, ervoor kan je je alleen scenarios voor ogen halen van hoe of wat, maar je kan t!!!! Voorbereid of nie op dit moment?? Maak jezelf nie gek, op t moment zelf ben je dat wel ;)

Succes nog ff meid en nem je rust lekker als t zeer doet van onderen en niet teveel lopen ;)

Deel Deze Pagina