Hoe komen toch al die Kado'tjes overal in nederland ?? Wie vind het net als ik ook weer super dat vanmidag / vanavond het Sinterklaas Journaal weer gaat beginnen .. Vind het zo leuk hoe ze ieder jaar weer een verhaal verzinnen ( al jaren ) over of Sinterklaas het wel zal halen om op tijd in nederland te zijn .. Geweldig ... Gaan er trouwens nog mensen naar Schiedam dit jaar voor de intocht ? Ik zit te twijfelen, ik vind het zelf enorm leuk het is toch de '' echte '' .. Snap ie ? Ik vind de sinterklaas van TV namelijk de echte .. weet ff niet hoe ik dat moet uitleggen ...
Kijk er dit jaar enorm naar uit... Dit omdat mn peuter nu de leeftijd heeft dat hij begint te geloven... (2 jr 10 maanden) vorige jaar was hij nog net te klein..... Heb dus het eerste strooigoed al klaar liggen... voor de schoentjes.. Sinterklaasmuziek staat ook al op.....
Ik vind het ook een heerlijke tijd! Veel gezelligheid en al die gespannen kindjes. Ik kijk lekker op TV, zie je veel meer en beter dan bij de optocht te gaan staan
Hier komt Sinterklaas ook echt langs .. Een stel vrienden van ons gaan voor Sint en Piet spelen en kyano vind dat nu al geweldig dat hij weet dat Sinterklaas komt
wij gaan gewoon bij ons in het dorp (21 november) naar sinterklaas kijken. amber is dan nog maar 8,5 maand maar het gaat om de sfeer. we zetten haar schoentje ook bij het dorpshuis neer. en zelf krijgt ze van sinterklaas ook een leuk kado.
Heb er over zitten denken om zaterdag naar Schiedam te gaan, maar het zal wel vreselijk druk zijn en dat houd me tegen. Maar hier gaat sinterklaasjournaal vanmiddag ook aan.
Bovendien gaat het zaterdag waarschijnlijk een groot gedeelte van de dag regenen. Lijkt me ook niet echt lekker om met mijn twee kleintjes in de nattigheid te staan. bah.
Ach die ouwe bejaard man...helemaal uit het warme Spanje... gaat op zn paardje.. op de gladde daken.... in de kou, door weer en wind... om voor jullie cadeautjes te brengen... en je verwelkomt hem niet eens omdat het wat regent
Ik heb (nog) niet eens kinderen, maar ik ben toch elk jaar weer enthousiast. Ik werk in het basisonderwijs, dus ik zit er daadoor ook wel 'middenin'. Aanstaande zaterdag ga ik mijn eigen huis ook weer versieren, terwijl de intocht op tv aanstaat1 Heerlijk, mooiste Nederlandse feest dat er is! Zèlfs nu ik dit jaar van de chocola en gevulde speculaas wil afblijven vanwege mijn aanstaande huewlijk Ben benieuwd of dat gaat lukken...
ook ik vind t elk jaar weer leuk om de dingen rondom sinterklaas te volgen. ook ik niem degene op tv de echte die intocht kijk ik altijd op tv en daarna ga ik hier naar de winkelstraat en daar komt ie ook. doet hij snel he?!
Ik kijk altijd sinterklaas op tv met dochterlief.....en daarna gaan we kiken naar de intocht hier in het dorp aan het water...zo leuk! We zaten pas al te grappen: wat zou er nu weer fout gaan??
Ik vind het ook echt een geweldige tijd !! Wij kijken de sint op tv , schiedam is vanuit hier bijna 2.5 uur rijden dus dat is mij toch echt te ver Maar zondag komt hij hier in in het stad en dat is ook altijd heel leuk .. en het is vooral leuk omdat Sara nu dus ook helemaal gek is van sinterklaas , ze sleurt de hele dag met het speelgoed boek en wijst van alles aan wat ze vraagt aan de sint en dat sinterklaas journaal , zoo grappig ...
Mijn kind is nog niet eens geboren maar ik vind de Sinterklaastijd altijd onwijs leuk . De intocht van onze gemeente is altijd in ons straatje (woon aan het water). Ik versier altijd mijn ramen met sintjes en pietjes. Dit jaar heb ik een viltslinger gemaakt (bijna af). Dit is hoe eruit moet komen te zien: Bekijk bijlage 27506
Ja ik ga naar de intocht in Schiedam! Maar ik woon dan ook in Schiedam, op nog geen 10 minuten lopen van het centrum.....
Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht....tadadada. Misschien is hier iemand die de intocht van sinterklaas vorig jaar heeft opgenomen? Mijn zwager heeft het syndroom van down en hij heeft van alle intochten een dvd, alleen vorig jaar is er iets fout gegaan. Hij kijkt er verschrikkelijk naar uit, en wat zou het dan leuk zijn om de dvd dan in zijn schoen te doen. Zijn schoen komt ook bij onze schoenen te staan, ook kijkt hij altijd bij ons de intocht. Wij maken er dan een heel gezellig dagje van. Dus wie heeft het vorig jaar opgenomen??? verzend en overige kosten worden natuurlijk vergoed!