Hallo iedereen, Ik ben nu 6w2d zwanger. Deze nacht om 2u werd ik wakker doordat ik zoveel buikpijn had. Het waren krampen maar echt heftig. Tegelijkertijd kreeg ik ook steken links en rechtsonder in mijn buik. Ben naar toilet geweest maar geen bloedverlies. Uiteindelijk werd het wat beter en ben in slaap gevallen. Deze morgen werd ik wakker en mijn borsten doen 10x zoveel pijn dan normaal. Echt supergevoelig. Maar ook deze ochtend geen bloedverlies. Ik was gisterenavond echt van plan om naar spoed te gaan, zo erg was het. Weet iemand misschien wat dit zou kunnen zijn? Bedankt.
Hoi vraagtekentje, Ik denk toch dat dit te maken heeft met de groei van de baarmoeder. Ook denk ik zolang je geen bloedverlies hebt.. Lijkt het in orde. Maar om zekerheid te krijgen zou ik anders een vroege echo laten doen misschien klopt er al een hartje al kan het ook nog niet zijn meestal tussen 6/7 weken. Je zou anders ook even de verloskundige kunnen bellen die kan je misschien geruststellen !
Het kan van alles betekenen, even afwachten meer kun je niet doen. Je kan een vroege echo aanvragen, maar dat geeft ook geen 100% gerantie!
Heb toevallig precies het zelfde en ben 6 weken en 3dagen zwanger heb de gynaecoloog gebeld vamorgen omdat ik al 3nachten wakker wordt van de krampen zij zegt echt dat dit komt omdat je darmen ruimte aan het maken zijn . En doordat je s nachts ligt je hier dan last van kan hebben . Gr
Ik vooral ook S nachts last van buikkrampen en steken in me borsten. Ook Savonds als ik rustig op de bank lig, voel ik de buikpijn. Volgens de gyn, zijn dit symptonen dat je darmen plaats maken voor het uitrekken van je baarmoeder, ook kan het zijn dat je baarmoeder zich al aan het rekken zijn. Zolang je geen bloed hebt, hoef je je nergens zorgen om te maken.
Ik heb die krampaanvallen tot 8 weken gehad. Echt heel heftig, veel heftiger dan menstruatiekrampen en begon er ook echt van te zweten en werd dan misselijk. Dacht ook steeds aan een miskraam maar had nooit bloedverlies. GYn. dacht zelfs aan een bbz of cyste maar uiteindelijk bleek alles goed en is er nooit een oorzaak voor gevonden... Na 9 weken heb ik het niet meer gehad en mn zoon is nu 4 weken oud en helemaal gezond
ik heb ook buikpijn gehad met dat termijn, echo gehad en er was een mooi knipperend lichtje te zien. dat knipperende lichtje is inmiddels 7mnd en wordt een grote broer! bij mij waren het ook gewoon m'n darmen die plek maakte, en daardoor verstopte zaten