Ik ben 27 weken vandaag. En heb vaak harde buiken. Sinds gisteren zijn dat af en toe echt steken geworden in mijn buik. Dat trekt wel weer weg als ik lig. Maar hoort dit ook bij harde buiken? Dit zijn toch nog geen oefenweeen? En bandenpijn is rond deze periode toch niet meer? Daar heb ik eigenlijk nog nooit last van gehad. Dit is mijn 4e zwangerschap en toch weet ik niet wat dit is.. Herkent iemand dit?
Ik denk dat ik het herken en ik label het als harde buiken. Mijn buik is dan hard en er zijn steken/vervelend gevoel. Liggen helpt inderdaad. Zeker bij een volgend kindje kun je dit eerder krijgen begreep ik. Terwijl die baarmoeder nu toch wel zou moeten weten wat hij moet doen toch
Haha ja je zou denken dat die baarmoeder inderdaad wel weet wat het is. Ik kan me harde buiken helemaal niet herinneren als met pijnlijke steken namelijk. Tot nu toe ook nog niet gehad met steken.
Ik had rond die termijn ook steken en een zwaar gevoel in mijn buik. Af en toe een harde buik maar niet vaak. De baby ligt nu erg laag (al kon de verloskundige nog niet echt zeggen of hij ook al helemaal ingedaald was) dus misschien waren het indalingsweeën. De beschrijving op dokter Google klopt wel aardig met wat ik voelde.
Ik ga het dan woensdag maar eens vragen aan de verloskundige. En maak me er nu dan maar niet druk over
Ze dacht niet dat het indaling weeën of voorweeen zouden zijn. Ik moet mijn urine laten checken dat wel.