Het heeft te maken dat het kindje dicht bij je blaas ligt, tenminste bij mij hadden ze dat gezegd dat ik daarom zoveel x naar de toilet moet.
Ik kan ook de klok erop gelijk zetten wanneer ik eruit moet. Ga meestal rond 23.00 me bed in....dan plas ik voor die tijd nog even. Dan moet ik rond 01.00 weer om te plassen...dan om 03.30 en dan slaap ik door tot 07.00 en dan ga ik plassen en mijn bed uit. Nog eventjes..............
hier nog eentje die de hele avond door moet plassen het is zo erg dat ik een kleine plastijltje heb aangeschaft en hem heb geplaatst naast mijn bed anders heb ik geen nachtrust heel ideaal vind ik zelf
merk dat je veel zwangerschapskwaaltjes zowel krijgt in de eerste weken (maanden) en dan blijkbaar in de laatste weken ook weer.
Hey meid! Tja, veel plassen hoor er echt allemaal bij! Maar ik vind 5 keer per nacht nog wel meevallen hoor! Ik moest 's nachts soms wel 9 a 10 keer. Heb destijds weleens gezegd dat ik beter op de plee kon blijven zitten... Toen Tamara net geboren was, vond ik het een verademing dat ik niet zo vaak mee hoefde te plassen...en ook fijn dat het uit bed gaan, weer wat soepeler ging dan eerst met die dikke buik! Liefs Elly.
Ben ik blij dat ik maar 1x in de nacht hoeft op te staan om te gaan plassen. 1 keer vind ik al erg genoeg, laat staan 4 tot 5x per nacht. (ik hou erg van slapen). Ik hoop maar dat het zo blijft en niet dat ik straks ook net als de meeste van jullie 4 tot 5x uit moet om te plassen.
@dani84 whaha daar was ik ook erg bang voor. Maar als ik wakker wordt 's nachts besef ik me altijd heel goed waar ik ben, dus had van te voren al heel goed in mijn hoofd gestampt om voorzichtig uit bed te stappen. Doe nu ook 's nachts mijn nachtlampje aan en omdat mijn nachtkastje een stuk lager staat besef ik erg gauw dat ik een stuk hoger lig. @loncocacola ik hoop ook voor jou dat het zo blijft, al denk ik eerlijk gezegt van niet. Bij mij is het nu ook pas sinds een paar weekjes zo. Misschien omdat mijn kindje nu helemaal ingedaald is. Het is in iedergeval erg vermoeiend, maar jah kan ik me vast voorbereiden op de slapeloze nachten die eraan gaan komen hihi.
hier precies zo. ik begin er al aan te wennen. kan er ook de klok op gelijk zetten echt om de 2 uurtjes wordt ik wakker. maar echt druk op m'n blaas heb ik dan niet maar kan gewoon niet meer slapen. blijf wel eens liggen omdat ik geen zin heb om er uit te gaan, maar verder slapen wil dan ook niet. dus als ik nu wakker wordt dan ga ik maar gewoon naar de wc (we hebben gelukkig een wc boven) en dan weer terug het bed in. soms is in slaap komen is dan wel weer irri ligt m'n man erg hard te ademen of snurken . maar straks moet je toch om de paar uurtjes voeden dus die regelmaat van wakker worden heb je dan al ervaren. veel succes, en hopen op af en toe een paar lange nachten slapen.
hAHAHAH ja erg vervelend hier tot nu toe maar 3 ker per nachtrond 10 voor 2 en dan kwart voor 4 en dan 7 uur