Hallo dames mischien is dit een domme vraag maar kom er niet uit? Wat is mijn basale lichaams temp? En waar moet mijn temp boven blijven als ik zwanger ben? 2dd9cc Ovulation Charts Heel veel liefs
jou temp is erg schommlig voor je ei dus dat kan ik hier niet echt op uit maken, wel ziet je kaartje er goed uit (na je ei)!!!
Ik dus ook niet daarom vroeg ik het me af lol... Ik hoop inderdaad dat mijn kaartje er verder wel goed uitziet want het is mijn eerste maand tempen Liefs
Ja klopt, is er ook nog steeds een kans voor mij om zwanger te zijn? En is er altijd een innestelings dip? want volgens mij heb ik die niet Heel veel liefs
nop innestelingsdip komt bij 23% van de zwangere voor (en ook bij 11% van de niet zwangeren). Zolang je temp rond de 36.8 blijft en niet giga naar beneden duikt (dus een halve graad omlaag ofzo) kan je zwanger zijn!
Bedankt! Hij is vandaag alweer omhoog gegaan dus das goed dan! Maar kan altijd nog wel naar beneden donderen dus mjaa haha Liefs
Hallo allemaal Weet niet goed waar ik mijn vraag kan stellen want er zijn zoveel onderwerpen over de temp kaartjes. Deze maand voor het eerst aan het temperaturen, het valt mij op als ik de andere kaartjes bekijk dat mijn temp hoog ligt... Vanaf dag 6,: 36,9, 37,1, 36,9, 37,1, 36,9, 37 Weet iemand hoe dit zit?
Misschien daalt je temp nog wat en anders maakt het niet uit hoor. Mij is altijd verteld dat het gaat om de verschillen tussen de temperatuur van jezelf en of je nou begint met 36gr of 37gr maakt niet uit dat is per persoon verschillend. Ik ben op dag 10 begonnen met tempen en toen was mn temp eerst rond de 36,5 maar die is gedaald naar 36,1 voor mn eisprong
@ HRM Bedankt voor je antwoordt! O oke iedereen heeft natuurlijk een eigen lichaamsteperatuur en bij de een dus hoger dan bij de ander. Was jouw temperatuur lager met je eisprong? Hij moet toch juist hoger worden?