Hoi, Ik hoop dat iemand mij kan helpen... Mijn zoontje heeft, net als vele andere kindjes, last van afzakkende sokken. Nu heeft hij één paar sokken die echt supergoed blijven zitten. Maar waar ze vandaan komen Ik heb ze zelf niet gekocht en ik heb geen idee van wie ik ze gekregen heb. Dus... Ik heb even een foto gemaakt en hoop echt dat iemand ze herkent... Zoals je ziet zijn ze al vaak gebruikt
Oh! Ik ben ook op zoek naar deze...lees even mee! Bambino sokjes van kruidvat gaan hier ook niet uit trouwens..
Er bestaan ook sock-ons. Dit zijn dingetjes die je over de sokken aantrekt en dan kunnen kindjes de sokken ook niet uittrekken. Misschien een idee?
Volgens mij zijn het niet die van de H&M, die hebben badstof aan de binnenkant en dat hebben die van mij niet. De babydumpdoos zou wel heel goed kunnen...
Ik heb deze ook! Alleen vind ik ze niet fijn... Ik denk dat ze in zo'n gratis box hebben gezeten, maar welke?
H&m blijft hier niet zitten.. Bambino wel maar die is uit assortiment ze verkopen niet meer geloof ik
Ze zaten in n doos...Ik heb ze ook en idd fijne sokjes. Ik heb ze niet zelf gekocht of gekregen dacht ik.
Ik heb bijna alleen maar bambino van kruidvat.. ze gaan hier werkelijk nooit uit ..tenzij er aan getrokken wordt
Sokjes uit de blije doos geloof ik! Heb hier dacht ik ook nog een paar liggen maar ik vond ze niet fijn haha!
Hier had meisje 1 paar bambino sokjes gekregen, de striemen stonde nog dagen in haar enkels.. Die komen er niet meer in!
Ze komen idd uit 1 van de dozen.. hier blijven de witte en grijze badstof sokken van de hema goed zitten. Misschien nog een idee?