Zoveel slijm?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sam0110, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Hebben jullie ook zoveel slijmachtig verlies?
    Het is melkachtig (sorry!) maar ik verlies elke dag redelijk wat, moet eigenlijk een inlegkruisje aandoen of mijn onderbroek is constant nat...
    Zouden dit stukjes slijmprop zijn ofzo?

2. daar heb ik ook last van alleen ben weleens bang dan omdat ik pas 7 weken ben dat het weleens bloed is dus dan ren ik naar de wc en is er niks aan de hand

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

een slijmprop is volgens mij echt wat dikker slijm dan afscheiding, wat jij beschrijft, dat melkachtige witte, klinkt als afscheiding maar als je twijfelt even je vk bellen, een slijmprop kan er namelijk ook in gedeeltes uitkomen ;)

4. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Ja, dat heb ik ook. Al mijn hele zwangerschap. Kan wel nieuw ondergoed kopen na de bevalling denk ik...

5. Nonnie28

Nonnie28 Actief lid

18 nov 2008
    159
    0
    0
    Woonbegeleider
    Amsterdam
    Hoi!

Ik heb het ook al mn hele zwangerschap, ook dat melkachtige. Dus ik denk niet dat dat je slijmprop is. Volgens mij is je slijmprop een beetje grijzig met ev bloed.

Gr, Manon

6. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

17 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    ik heb het ook.
    Erg waterachtig en wit en veel. Af en toe denk ik echt :confused: ! Wat was dat... Maar dan blijkt het toch weer gewoon een scheut afscheiding te zijn. Heel vervelend want van inlegkruisjes krijg ik snel schimmelinfectie en kan ik dus niet gebruiken. Zit dus vaak op de plee om mijn slipje even 'droog' te vegen :oops:

7. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hahahaha, hier nog 1 :) bah! :evil:

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Oh ja hier ook al mijn hele zwangerschap last van.....grrrrr word er gek van

9. carolina

carolina Actief lid

20 nov 2008
    207
    0
    0
    clientbegeleider gehandicaptenzorg
    bergen op zoom
    Yep my too, ik draag wel inleggers, want vind het smerig heel de dag met een natte kruis te lopen.

10. Cor81

Cor81 Lid

13 jan 2009
    51
    0
    0
    Ja hier ook, gedver. Draag ook de hele dag inlegkruisjes, anders is het niet te doen....jakkie!

11. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Yep, hier ook, de inlegkruisjes vliegen erdoor!
    Gebeurt ook altijd als er net even geen wc in de buurt is.....

12. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Afscheiding. Ik had er ook veel last van.

13. sanneke1982

sanneke1982 Actief lid

6 nov 2008
    217
    0
    16
    Jep, heb ik ook 'last' van!
    Ik doe de ene dag inlegkruisje aan, andere dag niet...

En 2x per dag wassen, elke dag (of soms meer per dag) schone onderbroek.. hoort erbij ;)

14. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik heb er ook veel last van. Draag ook de hele dag een inlegkruisje die ik zelfs in de loop van de dag moet verschonen. Balen hoor

15. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Ik heb altijd veel last van afscheiding, maar nu tijdens mijn zwangerschap is het helemaal erg.
    Ik voel het er af en toe gewoon uit lopen... :oops:

Inlegkruisjes draag ik al jaren (mijn lange broeken waren helemaal verschoten in mijn kruis toen ik ze niet droeg).

Normaal gesproken ben ik wel gevoelig voor schimmeltjes, maar als ik mijn inlegkruisje gewoon regelmatig vervang, heb ik gelukkig nergens last van. :)

16. lion78

lion78 Lid

17 jan 2009
    29
    0
    0
    Heb het zelf ook, heel irritant, maar ik moet toch erg om de reacties lachen! Heel herkenbaar namelijk.

Overigens heb ik een paar dagen voor de bevalling van mijn eerste de slijmprop verloren. Die kon ik niet verwarren met afscheiding; het was echt een dikke stugge klont slijm (excuse me.. :oops: ). Ik voelde het er uitkomen, ben zsm naar het toilet gegaan. Het was gewoon wit, maar het kan trouwens ook andere kleuren hebben. Bij de tweede heb ik hem niet van tevoren verloren.

Ben net 6 weken zwanger, en de inlegkruisjes vliegen er alweer met een razend tempo door. :confused:

17. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik heb het pas sinds een grote week, bah vies seg!

18. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Ook hier is het met vlagen aanwezig. Soms voel je het inderdaad lopen echt heel vies. Maar ach het hoort erbij.

19. Nellie1

Nellie1 Lid

5 jan 2008
    10
    0
    0
    Fijn om te lezen dat er meer zwangeren last van hebben, sorrie voor jullie maar voor mij een geruststelling.
    Wanneer is het bij jullie begonnen? Bij mij duurt het nu ongeveer een week maar lijkt erger te worden. Het is echt melkachtig van kleur.

ga er maar van uit dat het dus goed is.

groetjes

20. VeraV

VeraV Actief lid

31 okt 2008
    116
    0
    0
    Hej,

Ik had in het begin juist heel veel rekbaar slijm. Zoals ze dat omschrijven dat je hebt op de dag dat het eitje springt. Alleen was de zwangerschapstest echt positief, dus denk niet dat dat er iets mee te maken had. En ik heb mijn kereltje flink laten werken die eerste twee weken. ;) Hij wilde niet meer. Nu heb ik wat meer typische kwaaltjes, waardoor die behoeftes weg zijn. Ook is afscheiding minder geworden, maar ik voel het af en toe lopen. Aanvankelijk was ik altijd heel bang dat het bloed was. Dat ben ik nu nog steeds zo nu en dan, maar ik word wel rustiger en check dat iets minder nu. Ik check het vooral als ik op dat moment net een beetje buikpijn heb, want dan vind ik het toch wel eng.

Vera

Deel Deze Pagina