Zoveel spullen, wat ermee doen? Goed doel?

Discussie in 'De lounge' gestart door meintje, 22 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    Zou je het willen weggeven aan een goed doel..
    Suggestie, camping Polemonium, is een gratis camping voor mensen die het minder hebben..
    De eigenaar verdient er geen rode cent aan en zorgt samen met vrijwilligers dat alle spullen die binnenkomen op de juiste plek verdeeld worden of op de camping worden gebruikt..

Bellybell vindt dit leuk.
  2. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.632
    8.365
    113
    Vrouw
    Wat naar de voedselbank kan (is meer dan voedsel alleen) breng ik daar heen. Dan ben ik er direct van af en bij de voedselbank mag niet iedereen zo maar afnemen.

Voor baby spullen zijn er inzamelingsbakken. En zo zijn er misschien nog wel meer soorten bakken.

3. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Ik kwam net wat tegen van terre des hommes, maar die willen slechts bepaalde producten. Maar dat is een optie. Ga ik even kijken naar voedselbank of iets wat hierboven genoemd is, zou het zeker fijn vinden als het naar een goed doel gaat.

4. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Mooi doel, maar echt aan de andere kant van Nederland, dus zou niet goed weten hoe ik het daar moet krijgen...

Mimus vindt dit leuk.
  5. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Dat is wel heel erg lullig :eek::eek:

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.876
    113
    De meeste goede doelen puilen ook uit... Kledingbank ed zit hier vol, die mochten/mogen ook niet open door Corona, dus raken ook niets kwijt op het moment. Ik bewaar het tot ze het weer kwijt kunnen. Speelgoed wel eens naar de speelgoedbank gebracht, maar die zit ook vol. Andere spullen brengen we veelal naar de kringloopcontainer bij het milieupark. En we vragen ook wel eens aan vrienden en familie of ze interesse hebben ergens in (zo bv. al puzzels aan vrienden met kleine kinderen weggegeven en boeken naar de schoolbieb gebracht).

Deel Deze Pagina