Angst en onzekerheid Komt voor ons ooit de tijd Jaloezie en haat De omgeving maakt ons soms kwaad Verdriet en moed Als je bij een ander op kraamvisite moet Vechten en geduld Word bij ons ooit de wens vervuld? Verlangen en hopen Als je iemand achter een kinderwagen ziet lopen Macht en onmacht Als je op de uitslag wacht Vertrouwen en geloven Al deze gevoelens komen naar boven
ahhh wat lief....ben zelf pas 5 maanden bezig, maar zou ow zo graag een posi test in handen krijgen. Lief dat je ons op deze manier een beetje oppept
Mooi gedichtje meid, alleen 'haat' vind ik wel erg heftig erin. Wij zijn al 2 jaar bezig en hebben veel emoties gevoeld, maar gelukkig geen haat. Maar ik snap de bedoeling en vind het erg lief van je.
Nee haat is het ook niet voor mij hoor, Maar kwam hem tegen op internet dus dacht misschien is het wel eve leuk om die te plaatsen Succes!
Had ik net ff nodig. Vandaag alweer een negatieve test. Heb nog liever dat de op bezoek kwamen als nog een nega-test
Idem hier! Al ruim 4 weken over tijd, 2 weken geleden getest: 2 x negatief. En die twijfels... Maandag 2 feb mag ik bij de gyneacoloog, eindelijk zekerheid!
Gelukkig dat we met ze alle het zelfde probleem hebben Julied ik 3 feb spannend succes de 2e meid! Ik gister nega pff:S Ben benieuwd 3 feb Groetjes
Dat ben ik ook geweest naar de HA dan, Maar omdat ik pas 18 ben nemen ze je vaak niet serieus! Hoe raar het misschien ook klinkt voor andere maar we zijn er klaar voor! en hoe rot het is voor mensen die al heel lang bezig zijn heb ik ook alle respect voor! Ik ben gegaan toen ik een half jaar niet ong was, toen zei ze dat ik nog even moest wachten toen na een maanden weer gegaan en toen zei ze als je over 4 maanden nog niet ong ben dan mag je naar de gyn dus dat is 3 feb!