Ik heb echt nood aan een babbelke... en dat gaat met niemand uit mn omgeving want niemand weet dat ik aan het proberen ben. En mn vriend leeft zeker met me mee, maar begrijpt minder goed wat een vrouw doormaakt denk ik Ik ben nu enkele dagen overtijd en zou kunnen testen, maar ben er nog steeds van overtuigd dat mn regels gaan komen.. zou ni kunnen geloven dat ik zwanger ben.. Langs andere kant ben ik supermoe, sinds gisteren en heb ik gisteren 2x bijna moeten overgeven en vandaag 1x bijna. Ok, dit zijn misschien symptomen, maar dit zijn ook stress-symptomen hé. Twee maand geleden voelde ik me ook zo en heb ik na 5de dag negatief getest, dus vrees ik dat het in t hoofd zit, nu ook. Vorige keer had ik dat wel niet dat ik twee keer effectief tot de wc ben gelopen dat ik dacht dat ik moest overgeven... Ik hoop véél te hard dat het zover is en zou echt teleurgesteld zijn moesten de regels toch doorkomen... wanneer "weet" je het zeker? En kan het al dat je symptomen hebt in die eerste overtijd-week? thanks ladies
je kan zeker al symptomen hebben zo vroeg hoor! maar je schrijft dat je 2 maand geleden ook 5 dagen overtijd liep? Hoe lang duren je cycli als ik vragen mag? Misschien zijn ze van nature gewoon wat langer dan de standaard 28 dagen, namelijk
dit is een onzekerheid waarin je niet hoeft! te zitten. je bent immers overtijd en hebt je wachtdagen al gehad.dus ik zou zeggen spring op de fiets haal een test en probeer het. ben je niet zwanger kun je alle fopklachten uit je hoofd zetten en ongesteld worden. ben je wel zwanger weet je dat ook ik hoor zovaak van mensen dat ze zich helemaal dol zitten te maken maar niet testen of durven testen. dat vind ik stom.jezelf helemaal gek maken dat lost veel op. natuurlijk ben je teleurgesteld als je negatief test maar dat is over een week ook nog steeds zo.dan doet het nog steeds heel veel pijn misschien nog wel emer omdat je allerlei fokklachten hebt en er vanalles achter gaat zoeken. ik zie dus het verschil niet zo. buiten dan dat je van de onzekerheid en stress af bent lijkt me. is je cycles normaal wel regelmatig of niet? dat scheelt natuurlijk ook nog in het tijdstip waarop je zou kunnen testen. maar je zegt zelf al overtijd te zijn een paar dagen. dus hoppa op die fiets en een test halen over een uurtje weet je dan waar je staat. succes! groetjes yinte