Hoi iedereen. Ik had eerder ook al een keer berichtje geplaatst. Ik dacht toen dat ik zwanger was terwijl ik gewoon de pil slik, maar ik toen best veel symptomen had. Maar het bleek een blaasontsteking te zijn. Daar ben ik intussen al vanaf (2 weken). Maar sinds dien ben ik alleen nog maar meer symptomen gaan krijgen. Pijnlijke borsten.. echt pijnlijk vooral de buitenkant richting mijn oksels, misselijkheid, bijna geen eetlust, gevoelige of opgeblazen buik, hoofdpijn. Ik heb maandag me laatste pil geslikt. Heb vanaf daarnet een beetje bloedverlies. Ik wilde eerst morgen of van het weekend een test doen. Nog nodig? of wat denken jullie? Alvast bedankt!
Is het bloedverlies hetzelfde als je verwacht had als je normaal ongi moet worden? En als je twijfelt zou ik er zoiezo een test tegenaan gooien dit weekend, je weet maar nooit.
nee, ik ging daarnet naar de wc, en had alleen beetje bruin verlies.. maar voorderest nu weer niets. weet echt niet hoe of wat! zo raar.. heb nu wel beetje kramp. maar weet niet of het echt ongi krampen zijn. Dan maar een test?
Als je antibiotica voor je blaasontsteking hebt gehad kan dit de werking van de pil verminderen en is er dus een kans dat je zwanger bent.
Ja daar had ik al iets van gehoord ja.. Maar tijdens die antibiotica hebben we geen gemeenschap gehad. Daarna wel. Zou het dan toch kunnen? ben zo benieuwd!
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is die hele maand de pil dan niet meer betrouwbaar. Als ik jou was zou ik voor de zekerheid een testje doen.
Zolang je twijfeld en het niet allemaal gaat zoals je gewend bent is het voor je eigen gemoedsrust wel zo fijn om een test te doen.