ik heb vorge week maandag een echo gehad en toen lag mevrouw overdwars ze heeft 3 weken zo gelegen, ik ben woensdag naar de gyn geweest en heb gezien dat zij al heel iets in mijn bekken ligt hoe groot is de kans dat ze dan nog kan draaien?? het is ook baby num 3 kan het nog draaien?? ik ben heel benieuwt
Idd kan je baby nog draaien.Ik ben daar een voorbeeld van met ruim 36 weken ben ik gedraaid en in stuit geboren. Mijn nichtje is zelfs 2 keer aan het eind gedraaid. Is maar net hoeveel ruimte je baby heeft.
Ja dat kan... zeker bij een 3e! Ben nu bijna 37wkn zwanger van de eerste, gisteren hadden we een afspraak in het ziekenhuis om die kleine van stuitligging naar hoofdligging proberen te draaien (versie)... Nu draait hij/ zij al vanaf 30 wkn alle kanten op en ook gisteren in het ziekenhuis was ie weer naar hoofdligging gedraaid, zonder dat ik het gemerkt heb! (terwijl ie maandag nog in stuitligging lag) Heb nu officieel een 'instabiele ligging', aangezien ie ook nog niet ingedaald is! Dus geen zekerheid dat ie ook weer zo blijft liggen.. (heb zelf het idee dat ie vannacht weer teruggedraaid is) Volgende week controle, dan zien we weer verder..zucht..wel onzeker zo: met name de manier van bevallen uiteindelijk) Het kan dus zeker nog draaien bij die termijn, en als het de derde is is die kans alleen maar groter (= meer ruimte)
Onze kleine man is ook nog met 36 weken gedraaid! Heeft de hele zwangerschap in stuit gelegen, maar besloot op het laatst dus toch nog te draaien! Dus het kan zeker nog!
Ik heb hetzelfde, ben nu 34 weken en hij ligt al weken in stuit. Ik moet wel zeggen dat ik het nu niet zeker weet. Soms twijfel ik of ik handjes of voetjes voel. Mijn verloskundige zei dat de kans groter is dat hij draait, dan dat hij dat niet doet dus ik houd de moet erin. En tja op 1 of andere manier zal hij er wel uitkomen