Ons meisje wordt volgende week 1, en ik wil graag bij de Hema een foto taart laten maken. Nu heb je die voor 15 of voor 30 personen. heeft iemanand ervaring met de taart? (nu is het gebak meestal goed van hema), maar wil graag weten of die van 15 personen erg klein is, of dat dat meevalt. Weet niet zo goed hoeveel gebak ik moet halen. En zullen denk ik rond de 15 volwassen komen. Nu weet ik niet of ze allemaal taart gaan eten (haal natuurlijk ook ander gebak erbij). Als je er idd 15 stukjes uithaald, zou dat dan niet te klein zijn? Kortom: wie adviseerd me
Ik heb hem 2,5 jaar geleden gehad en toen vond ik die van 15 personen erg klein uitvallen. Ik weet natuurlijk niet of ze ondertussen zijn veranderd.
Ik had een 30 personen taart en kon ruim snijden zoals ik me nog herinner! Vond m alleen niet echt lekker....
Hier in januari van dit jaar nog voor visite van 11 personen de taart van 15 personen gehad. En ik vond het toch echt wel klein allemaal... Ik zou dan ook adviseren om die van 30 personen te nemen.
Ik heb hem afgelopen weekend nog gehad en heb er uiteindelijk 12 redelijke stukken uit kunnen snijden. Vind hem voor 15 personen echt te klein!
Wijhadden hem afgelopen dinsdag op onze zoon zijn eerste verjaardag. Ik weet niet of jij grote stukken gewend bent. Ik heb er wel 15 stukken uit kunnen halen maar sommige stukjes waren wat klein. Hij was trouwens heerlijk!
je krijgt blokjes... een stuk kleiner denk ik, dan je normale taart zou snijden. Het is maar net wat je wilt en wat je aan ander gebak hebt denk ik...
De kleine taart is best klein, maar als je er nog andere taart/gebak erbij hebt is het toch goed. Alleen vind ik het jammer dat het resultaat niet altijd even mooi is. Soms zitten er strepen door de print.
Ow hier waren met 18 mensen en de 15pers taart kwam percies uit.Heb idd geen grote blokken gesneden maar blokjes van 5 bij 5cm ongeveer want we hadden nog toastjes enz.Wilde niet dat ze de eerste 2 uur vol zaten van de taart. Als je dit wel wilt dan zou ik idd de grote pakken. Ik pak voor mijn zoontje zijn verjaardag ook een grote gezien er nu 23 personen komen.
Wij hadden er 2 want we vierden het 2 dagen, beide keren kwamen er ongeveer 12 man en beide keren ging hij op, dus 15 personen is wel wat optimistisch. Hij was trouwens wel heel erg lekker! Ik had er geen foto op, wij hadden een babytvthema dus ik had zelf iets gefabriceerd en die als foto geupload
Ik heb hem toevallig ook besteld voor volgende week ( onze dochter wordt 6 okt. 1 jaar) en wij hebben die van 15 pers. besteld en daarnaast heb ik er een appeltaart bijgedaan. Succes.