Zijn er hier dames waarvan de man vitaminen neemt om een zwangerschap te bevorderen? Zo ja, wat dan? Mijn vriend is al wat ouder en hij vraagt me ook vaak als ik mijn foliumzuur inneem of hij niks kan nemen om het allemaal wat sneller of beter te doen verlopen Schattig toch van hem
Niemand een idee wat voor vitamines goed zouden zijn voor een man? Wil niet ongeduldig zijn, maar anders zakt mijn berichtje zo ver weg
Nee mijn man slikt altijd gewoon multi vitamine en visolie. Maar we doen niks extra nu we een kinderwens hebben. Alleen ik slik vsm mama
Mijn vriend slikt ook geen pillen. Maar hij is wel gestopt met roken, en matigd de alcohol. Ook eet hij net zo gezond als ik. Vitamines die je slikt zijn vaak synthetisch en worden daarom slechter door het lichaam opgenomen dan vitamines uit voedsel.. Gezond eten is daarom het beste denk ik.
Die van mij slikt naast multivitaminen bdaddy. Ook heeft hij andere tabletten geslikt (een duo) voor bevorderen spermakwaliteit, maar daarmee gestopt omdat ze mega duur waren en het niet leuk meer was. Maar ik denk dat gezond eten wel de beste basis is, maar die duren tabletten hebben hem wel toen geholpen
Hi meis, Wat attent dat je man daar aan denkt. Een van mijn hobby's/interesses is natuurgeneeskunde. Je hebt idd veel multi vitamines speciaal voor iedere gelegenheid tegenwoordig alleen vind ik de prijs ervan overdreven voor de hoeveelheid pillen die je krijgt ten opzichte van losse elementen. Ik weet dat de volgende vitamines/mineralen een rol spelen in de aanmaak van sperma; - Zink, belangrijkste factor voor goede sperma kwaliteit - Vit. A, altijd mee oppassen omdat teveel aan deze vitamine schadelijk is. Zwangere vrouwen zouden dit supplement zeker niet mogen nemen. - Vit. C - Knoflook, voor de doorbloeding van de kleine bloedvaatjes wat de aanmaak van sperma bevorderd. - Omega 3 en 6 Dit gezegd wil ik altijd meegeven dat gezonde, uitgebalanceerde voeding altijd voldoende vitamines en mineralen bevat. Het kan wel een extra boost geven als je bijvoorbeeld wel eens een drankje teveel doet (alcohol breekt voornamelijk veel Vit. C af) of wat onregelmatig of ongezond eet. Succes iig!
Mijn man slikt van de kruidvat de vitamine van A tot Z zit alle vitamine en mineralen in. Ik slik compleet mama van davitamon
Toen wij onder behandeling waren in DD moesten zowel de man als de vrouw vitamines (in hoge dosering slikken). Dat waren: Vitamine B6, Vitamine B12, Foliumzuur, Vitamine C, Vitamine D3, Vitamine E, Selenium, Omega 3. De man moest dan ook nog apart zink slikken, dat hoefde ik als vrouw niet. Ik heb zelf voor al die vitamines B gewoon een vitamine B-complex pil genomen.
mijn man slikt multivitamine en daarnaast extra selium en zink.. dit op aanraden van iemand die zich hier enorm in verdiept heeft!
Hartelijk dank dames! Ik ga eens uitkijken of ik een combi vind van genoemde vitaminen, misschien bij kruidvat inderdaad...