ovutesten van clearblue

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamavanbo, 18 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    Hallo

ik had van iemand twee digitale ovutesten van clearblue gekregen.
    en aangezien ik nu normaal in mijn vruchtbare dag zit had ik een testje gedaan.
    maar nu is er blijkbaar een fout gebeurd want hij gaf een foutmelding en toch had ik het gedaan zoals ze het zei dat het moest.

ik haalde het staafje er terug uit en daar stonden praktisch twee dezelfde strepen. ik weet dat je op die strepen bij een zwangerschapstest niet mag op in gaan. is dit ook zo bij deze ovutest?

groetjes

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    ja dat is ook zo bij de ovulatie testen..
    wel grote kans dat je dus misschien wel een posi test had gehad als er geen foutmelding was.
    toch iets kleins fout gedaan misschien?

anders vanavond die andere nog doen?

3. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik heb echt geen idee, heb urine opgevangen, de test 15 tellen erin gehouden terwijl ie al in de tester zat. dopje erop en neergelegd.
    hij begon te knipperen zoals het moet en dan kwam er een boekje op te staan.

4. Linnieke

Linnieke Actief lid

7 sep 2009
    172
    0
    0
    Hi,

Ik gebruik ook de digitale ovutesten van CB, en je mag idd niet naar de streepjes kijken maar mijn streepjes zijn wel altijd donder wanneer ik een smileyface heb..
    Ik zou inderdaad vanavond ook nog even de andere proberen, maar zoals ik het lees heb je het toch goed gedaan.. Misschien een maandagochtendtestje.. hihi..
    Succes iig met testen vanavond.. En heel veel plezier met het klussen..:p

Grtz. Linnieke

5. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    thanks meiden ;)

Deel Deze Pagina