bruin verlies en rommelende darmen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door eviiii, 17 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Hee meiden, sinds paar dagen een streepje op zwangerschapstest! Vanmiddag een kruitvat halen want ik wil t nog niet geloven na vorige maand mn mk. Nu heb ik af en toe bij afvegen na het plassen wat bruin op mn papiertje. Niet veel gelukkig. En heel de dag last van mn buik dat borrelt en soort spierpijn achtig gevoel geeft. Vind het best eng dat bruin ineens om kan gaan in rood ofzo... iemand ervaring met bruin verlies en dat spierpijn achtige gevoel in je buik ?

2. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Nee heb nooit bruin of bloed verlies gehad. Niet tijdens mijn goede zwangerschap en ook niet tijdens mijn 5 MA s. Zegt dus helemaal niets hoor ;)

Oud bloed is het meestal. PAs als het helderrood is KAN het verkeerd zijn.

Maar ook dat heb ik zelf bij mijn 5 MA s nooit gehad.

Ik heb wel 9 maanden lang mijn onderbuik gevoeld. Soort ongesteldheidsbuikpijn.

3. Pietel

Pietel Actief lid

21 mrt 2013
    385
    31
    28
    Ik heb dit ook gehad....alles in orde

4. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Yep

Hier ook gehad met bijna 6 weken kleine 2 dgn
    weekje helemaal niks en toen bruin gepaard met rood gelukkig gelijk echo gehad en zie me banner

Kan komen dat je te zwaar heb getild, of innestellingsbloeding (hoor je ook vaak) bruin = oud bloed

Spierpijn achtig gevoel is normaal is nu zoveel aan de gang van binnen je darmen/baarmoeder ect

Zolang je geen helderrood en heftige krampen heb kunnen ze in ziekenhuis of VK weinig doen voor je nog op moment

5. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ik had ook bruinverlies vlak na mijn positieve test. Was waarschijnlijk een opruimbeurt van binnen want ben nog gewoon zwanger :)

6. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.563
    2.860
    113
    Vrouw
    Ik heb ook bruine afscheiding. Wordt elke dag een beetje minder. Er zit ook soms een klein sliertje in mijn urine. Als ik dat wegwrijf is het ook gewoon bruin. Hopelijk niks aan de hand.

7. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    En ... nog steeds last van bruinverlies?

8. Malika89

Malika89 Lid

11 nov 2010
    89
    0
    0
    NULL
    Leiden
    ik heb al 3 ochtenden achtereen bruinverlies. Klein beetje maar.

9. Muis84

Muis84 Lid

27 apr 2013
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Door dat soort van bruinverlies ging ik testen en tamara zwanger!! Innestel bloed?

10. jj89

jj89 Lid

30 mei 2013
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen zorgen maken, ook ik heb bruinverlies gehad, weken lang! En op de echo's alles goed gelukkig! Vroedvrouw zei me dat bruinverlies kan komen doordat de baarmoeder zich reinigt en al het oude bloed na buiten komt, ook kan het bruinverlies komen door harde ontlasting of door geslachtsgemeenschap, geen reden tot paniek dus, kan geen kwaad meid maak je niet druk, heel veel vrouwen hebben dit , sommige vrouwen worden zelfs gewoon ongesteld tijdens de zwangerschap. Maak je dus geen zorgen meis xxx

Deel Deze Pagina