5weken, buikkrampen

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Shar079, Jul 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shar079

Shar079 Actief lid

Jul 15, 2013
    384
    0
    16
    Ik werk als franchise ondernemer voor Juiceplus we
    Rotterdam
    #1 Shar079, Jul 15, 2013
    Last edited by a moderator: Jul 31, 2013
    Hallo dames,

ik ben 5weken zwanger...
    en ik heb af en toe zulke buikkrampen dat ik verkramp van de pijn..
    dit duurt hoogstens 10minuten...
    moet ik mij ergens zorgen maken? of hoort dit er gewoon bij?
    daarnaast heb ik een gespannen buik, waardoor ik 3maanden en of meer lijk, ik pas niet meer in mijn broeken!! en dat in zo een korte tijd :(

Wie herkent dit?

2. Veto

Veto Actief lid

Nov 12, 2012
    168
    0
    0
    Oost-Vlaanderen
    hey Shar,
    ik ben nu 4 weken en 4 dagen ver en had gisteren ook stekende krampjes. In de namiddag (sorry voor de minder smakelijke details) heb ik zeker 5 keer moeten poepen. De krampen zijn nu helemaal verdwenen en voel me ook minder opgeblazen.
    De krampen waren wel niet heel hevig bij mij... Je zal vast wat last hebben van obstipatie. Maar zolang er geen bloed is, is alles oke zeker :)

3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

Aug 22, 2011
    3,321
    0
    36
    Shar buikpijn hoort er een beetje bij maar als je er er naar van wordt kan je altijd even de vk bellen voor advies. Meestal is het oprekken van de baarmoeder (Groeipijn) of het nestelen van het kindje maar er kan altijd wat anders zijn dus bij alles geld bel de vk als je t niet vertrouwd. Hun worden er voor betaald en hebben er verstand van:)

4. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik ben ook zo opgeblazen dat ik niet meer in mijn broeken pas en heb ook buikpijn.ik ben ook de hele dag misselijk en voel me echt beroerd :(

5. Shar079

Shar079 Actief lid

Jul 15, 2013
    384
    0
    16
    Rotterdam