Gister stond ik op en had heel lichtbruinige afscheiding, ik heb de VK gebeld maar ik hoefde mij nog geen zorgen te maken want ik had verder geen buikpijn en ik was pas 5.5 weken zwanger dus ze kon toch niet veel doen. Vanmorgen dat ik op stond had ik echt donker bruin bloed, en een aantal vegen rood bloed en een samentrekkend gevoel in mijn baarmoeder. We hebben weer de VK gebeld en die ging overleggen met de gyn in het ziekenhuis voor een eventuele echo. Ze belde terug maar zei ook het lijkt erop dat je een mk krijgt en we kunnen gewoon weinig zien op een echo nu. Weer had ik roodbloed verlies en we leggen ons er nu ook bij neer dat het fout is, maar ik heb nog wel wat vraagjes aan degene die dit ook mee hebben gemaakt. 1. Hoelang duurde het bij jullie dat het ook daadwerkelijk doorzette, ik heb nl bijna geen bloed meer verloren en het is alleen maar donkerbruin! 2. Ik heb een 2 tal stukjes dradig donkerbruin slijm gezien bij het afvegen maar meer ook niet, is dit het of moet het groter en bloederiger zijn? 3. Wanneer veranderd het bruin in rood bloed? Bedankt voor het reageren alvast!
Ik heb een miskraam gehad, maar was verder als jij nu bent. Ik was 10 weken zwanger en en het had een grootte van 8 weken. Bij mij duurde het 5 dagen voordat het echt doorzetten. 4 dagen bruin/rood verlies en pas de 5e dag begon het door te zetten, veel krampen en samentrekken van de baarmoeder. Toen ik het verloren was heb ik nog 2 dagen erg gebloed en daarna werd het minder!! Ik weet dus niet hoe het is met 5 weken, maar verwacht dat er nog wel meer komt!! Sterkte!!!
Had je de eerste dag al veel bruin/roodverlies of een beetje? En die krampen heb je dat een paar dagen gehad of alleen die bewuste dag?
Dank je voor alle antwoorden. Ik heb vanavond de hele avond in het ziekenhuis gezeten, ik kreeg opeens heftige pijn aan 1 kant van mijn buik! HA post gebeld en die vermoede een bbz omdat mijn baarmoedermond nog helemaal dicht zit. Doorgestuurd voor echo. Eerst is de temp gemeten en die was 37.8, bloed geprikt, potje geplast, bloeddruk en ga zo maar door, ik werd zelf ook steeds banger. Uiteindelijk na een uur wachten kwam de gyn. binnen en vertelde dat mijn hcg al verlaagd was naar de 272 dus veel te weinig voor 6 weken. Met de echo was er ook maar een heel klein iets te zien, maar zat gelukkig niet in de eileider, het bleek dat de pijn kwam van het vliesje van het eitje wat in mijn eileder was blijven hangen en mijn eileider verdikt was geraakt. De miskraam schijnt pas door te zetten als het hcg onder de 40 zit, dus ik moet nog een paar dagen geduld hebben. Ik moet woensdag terug voor een echo om te kijken of het allemaal door zet nu, ik ben zelf een heel stuk geruster nu en weet waar ik aan toe ben.
jeetje Esther , het is erg herkenbaar en dat is schrikken ..Als je weet waar je aan toe bent ben je idd geruster al is het zeker niet wat je wilde horen natuurlijk .. dikk knuffel
Bah, wat vervelend om te horen!! Zeker wel erg schrikken. Sterkte ermee, hoop voor je dat het snel doorzet!