vruchtwater?

Discussie in 'De bevalling' gestart door anira, 23 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anira

anira Actief lid

23 nov 2008
    191
    0
    0
    Hallo,

gisteravond zat ik op de bank en voelde ik ineens iets tussen mijn benen lopen. Dacht dat het afscheiding was, heb ik meer last van nu op het moment. Dus naar de wc geweest en mn inlegkruisje verschoond. Later op de avond gebeurde het weer. Het is echt waterig, helder van kleur en ziet er niet uit als normale afscheiding.
    Nu weet ik dat vruchtwater zoetig zou moeten ruiken maar dat deed dit niet maar het ruikt ook niet naar urine of afscheiding.
    Vanacht heb ik het ook nog een paar keer gehad maar het ruikt nog steeds niet echt zoet.
    Wel heb ik vanacht slecht geslapen ivm harde buiken en mn buik is nu nog een beetje onrustig. Ik heb vanmorgen geen vocht verlies meer gehad.
    Zou het nu toch vruchtwater kunnen zijn ookal ruikt het niet zoet?
    Het ziet en ruikt namelijk wel anders dan de afscheiding.

Groetjes Anira.

PS ben vandaag precies 39 weken zwanger.

2. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Er is een makkelijk testje zelf te doen om erachter te komen of het vruchtwater is.

Blaas op je hand. Als je wat voelt lopen is het je vruchtwater...
    En als je twijfelt, gewoon je vk bellen. Daar zijn ze voor he!

Succes

3. anira

anira Actief lid

23 nov 2008
    191
    0
    0
    ik heb een aantal keren op mn hand geblazen en de ene keer voel ik wel iets lopen en de andere keer niet.
    ook dat maakt dat ik twijvel.

heb al wel besloten dat als ik heb vandaag nog een keer voel en dan nog niet zeker weet ik de vk ga bellen.

4. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Nou moeilijk hoor.. Ik duim voor je dat het wel zover is!

Mijn vruchtwater brak spontaan. Ik voelde een soort van harde schop/knak en voelde toen wat water sijpelen langs m'n been.
    Vervolgens ook een flinke wee, toen wist ik het zeker.

Van de vk moest ik op m'n hand blazen en toen zag zij wat water eruit komen. Spannend joh. Voel je voor de rest niks?

Misschien even lekker onder de douche stappen. Wie weet zet er wat door?

5. anira

anira Actief lid

23 nov 2008
    191
    0
    0
    tja ik heb wel wat last van een gespannen / harde buik maar zeker niet pijnlijk of met regelmaat. Heb af en toe wel wat pijnlijke steken in mijn vagina, niet regelmatig maar af en toe. Denk zelf dat mn lichaam me voor de gek aan het houden is en bezig is met de voorbereidingen.
    Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het niet erg zou vinden om nu te bevallen. Niet dat het zwanger zijn nu zo zwaar is maar omdat ik gewoon heel erg nieuwschierig ben naar de kleine in mn buik.

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hoop dat het vruchtwater is. Kan ook afscheiding zijn maar het als het er echt uitloopt lijkt het vruchtwater.

7. anira

anira Actief lid

23 nov 2008
    191
    0
    0
    ik heb het vandaag verder niet meer gehad. Ga er dan ook maar vanuit dat het dune afscheiding is geweest.

8. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Jammer. Wel spannend zo!

Deel Deze Pagina