Hallo dames! Ik ben na een miskraam een januari gecurreteerd geworden. Helaas bleef mijn menstruatie maar uit, en ja hoor, er bleken nog placenta resten te zitten. Dus 1 maand geleden ben ik wederom gecurreteerd geworden. Groot was dan ook mijn vreugde toen ik vorige week eindelijk ongesteld werd. Ben vanochtend bij de gyn geweest en we mogen weer proberen zwanger te worden! Wie heeft hier nog meer ervaring mee? En wie is er zwanger geraakt na curretage en na hoeveel rondes? Groetjes Claudia
heey, ik b en na me curretage nu 1 keer ongesteld geworden. En nu dus in de 2e ronde ben bezig met ovutesten zodat ik weet wanneer me ei is. Die is nog niet geweest en zit nu op dag 19. Je cyclus kan wel een half jaar van slag zijn. Dus raad je ook aan als je weer snel zwanger wiltr worden om te tempen of ovutesten te gebruiken of iets. Ik ben nog niet zwanger maar hoop het net als jij weer snel te zijn!
ik ben uitgegaan van me kortse cyclus. Dus dat is 2 dagen en dan moet je op dag 12 beginnen. Daar ben ik op begonnen en nu afwachten op me ei. Zo kan k het gewoon goeod berkeken ook wanneer je NOD dan is. En was een hele goedkope aanbieding nu toevallig dus ik dacht agh ja waarom ook niet. Dan hoef ik mezelf ook n iet gek te maken als ik eventueel overtijd bent, wan tik merk het nu me ei is veel later dan die cyclus van 28 dagen.
Mag ik vragen wat betrouwbaarder is, die testen, je temperatuur of dat slijm? Zie mijn banner, moet m'n vruchtbare dagen nog krijgen maar volgens mij heb ik ze al gehad. Heb nl al ovu-testjes gedaan en 1 daarvan was duidelijk positief! (zie album) Ben sinds deze maand begonnen met temperaturen maar daar blijkt geen temp verhoging uit en heb ook geen vruchtbaar slijm gezien...Waar moet ik nou op vertrouwen?
ik zal van de testen uitgaan. Staat op de verpakking ze zijn voor 99% betrouwbaar dus net zoveel als een zwangerschapstest. Tempen heb ik geen ervaring mee, Maar ik heb zelf ook nooit vruchtbaarslijm! maar die ene was echt positief in je album dus zal die dag aanhouden als je eisprong.
hallo, Ik heb in mei vorig jaar een curretage gehad, en 4 okt was mn laatste ongi, dus na 4 mensturaties was ik zwanger. Succes, en ik hoop dat het snel zo mag zijn voor jullie!