Maakte me al zo'n zorgen van de week... Hield me groot... want waarom zou t nu weer fout gaan. Toch me echo van maandag naar vrijdag verplaatst... en ja.. mijn gevoel had gelijk... een ware nachtmerrie! daar zat ons krummeltje... waar we op 8.4 een prima echo van hadden.. zo blij!!! en nu... levenloos... op dat zelfde plekje, dag na die goede echo overleden. en een vrij bijzonder echootje want ipv 1 zakje zagen we er nu 2. Dus hier gaat absoluut nog over gepraat worden. Maandag wordt ik gebelt door vk en echoscopiste. Ons kindje werd een echte werkelijkheid en het is nu zo onwerkelijk het toch te moeten verliezen. Dit keer niet 1 2 3 een curettage, nu wacht ik t af met een weeïg gevoel in mijn buik lijkt het misschien nu toch zelf los te laten. Ben pas 28, gezond gewicht, rook niet en drink nauwelijks... wat is er mis? Ik voel me vreselijk.. manlief blijft vandaag bij me. Ik weet t even niet.. verslagen en geschokt! Onze lieve krummel.. we missen je nu al zo vreselijk.
wat spijt het me voor je je voelt je zo alleen als je dit meemaakt,valt vanop je hoge roze wolk helemaal naar beneden,met een klap op de grond.de angst die je voelt als je opnieuw zwanger bent en dan die geruststelling na de echo en toch loopt het dan mis...vreselijk erg... ik wens je heel veel sterkte en ik hoop van harte dat het vanzelf afkomt zodat je de stress en de shock van de curettage er niet bij hoeft te hebben. veel liefs x
Toen ik je verhaal las, rolden de tranen over mijn wangen! Zo verschrikkelijk herkenbaar... Heel veel sterkte de komende tijd! Het is zo kl*te...
Heel veel sterkte meid! Je had net de hoop gekregen dat het helemaal goed zat met de echo met 8.4 en dan toch verlaat jullie lieve kleine ukkie jullie veel te vroeg! Heel onwerkelijk en kan me je gevoel goed voorstellen. Neem je tijd.... Mag ik vragen waarom je zelf al een slecht gevoel had van de week waarom je de echo had vervroegd? Dikke virtuele knuffel!
Lieke, ik heb t helaas al een keer mee gemaakt, en nu was t heel duidelijk me kwaaltjes die minder werden... Ik had gewoon zo'n voorgevoel... En hoopte dat ik t mis had
Dankje meiden... T gaat nu redelijk. Zit een beetje met ongi krampen op de bank... Morgen zullen er keuzes gemaakt worden over wat ik wil en hoe... Zit er aan te denken om die tabletten te proberen. Maar wil eerst een echo ivm t tweede raadselachtige vruchtzakje...