Alleen op een kamer zitten is niet de definitie van autisme. Als je schoonmoeder echt denkt dat hij dat heeft had ze wel hulp in mogen schakelen. Zien jullie hem wel eens? Dat hij bij jullie langs komt? Of is die band ook niet zo goed?
hij is misschien 2 keer bij ons geweest met me schoonmoeder, en toen was die meer op zichzelf en bij hem thuis ook, alleen hij slikt medicijnen waardoor die rustig is ofzo en als die die niet slikt dan zie en hoor je hem vaker maar zodra hij die medicijnen inneemt gaat ie naar boven en hoor je niks meer.. dus weet het allemaal niet
Mijn ervaring is dat bij een scheiding er altijd problemen zijn van 2! Kanten. Niet alleen je svader maar ook je smoeder hebben fouten gemaakt niemand is perfect. Over je zwager je zegt dat hij zonder zijn medicijnen anders is opener beter? Waarom neemt hij die pillen dan? Heeft hij ze wel echt nodig? Verder echt waar meid niet rot bedoeld maar bemoeien moet je je er echt niet mee word het niet beter van je heb alleen kans dat heel de boel gaat escaleren.
Iemand heeft die medicatie dan toch voorgeschreven, daar zou een onderzoek oid aan vooraf zijn gegaan lijkt me...
Ja dat weten we dus allemaal niet dat mochten we niet weten omdat me schoonmoeder niet wilt dat me schoonvader iets over zijn eigen zoon weet.
Ik slik ook 3 vitaminepillen ... ben alles behalve autistisch hoor Lijkt me dat je vriend eens met zijn broer moet praten, lijkt me veel effectiever. Of je zwager mankeert echt iets, of hij wordt erg klein gehouden door je schoonmoeder.
Ik zou zeggen: niet mee bemoeien (niet lullig bedoeld). Het lijkt me een probleem van schoonfamilie, de enige die dat op kunnen lossen zijn zijzelf, hoe vervelend dat ook is. Ik zou wel je vriend hierin ondersteunen, samen bedenken hoe hij hierin kan helpen, maar buiten dat zou ik me hier ver buiten houden.
Ja das waar maarja er zijn gewoon te veel erge dingen en iedereen haalt mij hier ook weer in weetje, ik bedoel het enige wat ik gewoon graag zou willen is dat me vriend zijn broer kan zien zonder problemen of zonder me schoonmoeder die steeds op onze lip zit, en wil ook graag dat me schoonvader zijn andere zoon weer is mag zien.. bedoel mensen veranderen toch? en ieder kind heeft ook een vader figuur nodig lijkt mij..
Sorry, maar wat een raar verhaal. Een jongen van 21 jaar, vraagt toestemming aan zijn moeder om zijn vader te mogen zien? En zijn broer niet? Medicatie? Hij weet niet eens wat hij slikt waarvoor? Autisme? Op basis waarvan? Ik weet het niet, ik vind het vreemd! Zou me er ook niet mee bemoeien...