Zoveel wakker en huilen s'nachts ?? Wat is dat dan toch..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ccwomen, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ccwomen

    ccwomen Fanatiek lid

    11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Z'n kamer is ook heel donker! En heb ook al een lichtje geprobeerd was geen succes ! Haha maar doordat ik m gister heb laten "huilen" os hij vanacht niet geweest en kon m vanmorgen gewoon z'n speen geven en toen pas om 7.00 een fles!!
    Dus weet niet of t daardoor kwam maar ben iig blij !!! Heerlijke nachtrust gehad !!!
     
  2. fafje

    fafje Niet meer actief

    ja ik weet nietw at jij onde rlaten huilen verstaat...maar ik vind met deze leeftijd is het huilen nooit meer zo overstuur...tis hier ALS hij wakker wordt vaak irritatie huilen of mekkeren/jengelen...daar reageer ik sowieso niet op ( maar las dat je andere kindje natuurlijk waker kan worden, maar mss is het met een paar x over)

    vaak gaat mijn zoontje namelijk gewoon weer slapen als ie door heeft dat iedereen "slaapt" en dus niemand komt...
    Als het een droom is of iets anders...dan hoor ik het meteen dan is het ineens uit het niets krijsen van de pijn of schrik..
     
  3. ccwomen

    ccwomen Fanatiek lid

    11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Nou ben niet echt van het laten huilen, en dat weet hijwaarschijnlijk ook..., hij schreeuwt gewoon om zijn zin te krijigen... althans dat denk ik, want als hij dat huilt ging ik naar hem toe om hem zijn speentje te geven en slaat die dan weg en wijst dan met zijn handje en bedoelt dan dat ie een fles wil net zoals hij dat s'avonds doet voordat hij naar bed gaat..
    We hebben iig al 1 hele goeie nacht gehad !! Die hebben we de laatstee maanden als niet meer gehad dus dat is mooi meegenomen !! ;)
     
  4. joyce1838

    joyce1838 Fanatiek lid

    6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    waarschijnlijk is het dan wel even doorzetten, je geeft aan dat je niet van het huilen bent en dat hij dat doorheeft. Hij roept je nu gewoon om aandacht te krijgen. Als je hem 3 ochtenden negeert, dan is het over, omdat hij in de gaten heeft dat niem. komt en dat er dus geen biet aan is om in je eentje te gaan zitten huilen. En wat betreft je andere zoontje liever een weekje max dat iedereen wakker is omdat je hem nu laat huilen, dan maanden lang zelf niet goed kunnen slapen. toch?

    Maar goed in ieder geval heerlijk dat je weer een nachtje wat bij hebt kunnen slapen, hopelijk volgen er meer!
     
  5. ccwomen

    ccwomen Fanatiek lid

    11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    ja idd ! Hij heeft vannacht ook goed geslapen !
    Kwam vanmorgen wel weer vroeg maar heb een speentje gegeven en zette t ff op een brullen maar was binnen 5 min weer stil en heeft geslapen tot 7.20 ! Roan ( broer) maakt hem wakker anders had hij waarschijnlijk nog wel ff blijven liggen !
    Dus er lijkt verbetering in te zitten !!! Heerlijk !!

    Nee ben niet echt een mama die zn kindjes laat huilen...., en dat weten mn boefjes ook ! haha
     
  6. joyce1838

    joyce1838 Fanatiek lid

    6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    Super!!!
     

Deel Deze Pagina