Girls, wat denken jullie hiervan?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door manonn, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hee girls,

Hier mijn verhaaltje. Alvast bedankt voor het lezen.

Laatste keer, ben ik maar 1 tot 1,5 dag ongesteld geweest.
    Mmm? Normaal ofniet. Ik heb het in iedergeval nog nooit gehad.
    Elke maand was ik best hevig ongesteld, en het duurde zeker 4dagen.

In de week na dat ik maar 1/1,5 ongi ben geweest, ben ik naar de huisarts gegaan.
    En me klachten verteld: Zeurende en stekende onderbuik.
    De huisarts dacht in eerste instantie, misschien zwanger? Test gedaan, maar nee.. Niks te zien. Toen dacht hij dat er iets mis was met m'n blaas/nieren, omdat ik deze klachten 2maanden terug ook had.
    Na vele onderzoeken: Blaasonderzoek (auwauw!), Echo's , andere foto's en een bloedonderzoek is gebleken dat er NIKS mis is! Alles ziet er keurig uit!
    De klachten hebben die week nog een paar dagen aangehouden, maar verdwenen ook weer.

Maar nu gisteren, Bleee! Wat voelde ik me beroerd. Misselijk, misselijk, misselijk.. 5x over moeten geven, vreselijk moe, .. en me tepels gaan pijn doen! Ook heb ik regelmatig best veel inwendig slijm (sorry!)

Vandaag nog regelmatig misselijk, en vreselijk lusteloos.
    Ik wil niks eten, want ben bang dat ik het er weer uitgooi!
    Ook had ik pijn/steken bij bepaalde bewegingen, in mijn onderbuik, net onder mijn heup eigelijk meer.
    Ik dacht mijn eierstokken? .. Ik heb geen idee wat ik eigeljk moet denken!? Een eisprong? Maar dat is toch wel vroeg, ofniet? Ik heb een cyclus van 34/35dagen.

Wie kan mij helpen?
    Ik weet gewoon niet meer zo goed wat ik moet denken. Soms denk ik, go.. Zou ik gewoon een hele late positieve tester zijn, andere keer denk ik, nee.. Ik houd mezelf voor de gek!
    Was ik gewoon ineens even ziek gisteren? .. Ik weet het niet!
    Het is maar een rare maand.

Groetjes,
    Manon

2. gerianne

gerianne Niet meer actief

toch stieken even een testje doen weet je het in ieder geval zeker

3. Lonit27

Lonit27 Actief lid

24 sep 2008
    478
    0
    0
    Hai Manon,

Heb even meegelezen met je eerdere berichtjes. Het klinkt alsof je last hebt van je eisprong. Ik heb vaker gehoord dat vrouwen hier erg veel last van kunnen hebben. Ook ben je nog niet zo lang met de pil gestopt, toch? Ik ben al ruim 3 jaar met de pil gestopt, maar ik weet nog goed dat mijn menstruaties raar verliepen in het eerste half jaar. Was wel weer vrij snel regelmatig, maar wisselde heftige menstruaties van 5 volle dagen af met menstruaties van 3 dagen met vooral veel bruinverlies.
    En ik weet ook nog heel goed dat ik voor het eerst mijn eisprong weer voelde. Wist ik veel wat dat was, na bijna tien jaar de pil te hebben geslikt? :D Ik had echt zoiets van "Help, wat zijn die enge steken in mijn onderbuik?!"

Hoewel ik uiteraard voor je hoop dat je klachten met een zwangerschap te maken hebben, lijkt het er- wat ik zo kan opmaken uit jouw verhaal- vooral op dat je last hebt van ontpillen.

Liefs,
    Lonit

4. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Thanks voor de reacties. :)

Ik ben inderdaad nog niet zo heel lang gestopt met de pil.
    Nu 4maanden in totaal.
    Misschien dat het daar mee te maken heeft. De eerste maand had ik echt heel veel last van 'ontpillen', daarna niet meer...
    Het lichaam is maar een raar iets, .. en het kan je goed voor de gek houden.

Liefs!

5. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hier nog iemand die aan het ontpillen is...:S

Heb vermoedelijk ergens tussen 22 en 23 jan. mijn eisprong gehad. Ik had de 22e de hele dag een raar gevoel in mijn buik en 's nachts werd het ondraagelijke pijn, weet niet of dat normaal is bij een eisprong?... ik dacht eerst misschien zou het innesteling zijn? maar denk nu toch dat het ovulatiepijn was... in ieder geval nu heb ik al dagen last van menstruatie krampen, lage rugpijn, af en toe wat slijm, maar nog steeds geen rood... ik vermoed dat ik do of vrij ongi ga worden... volgens de calculator kan ik rond die datum een test gaan doen, maar eerst ff afwachten of er dus geen rood voorbij komt... best frustrerend... ik heb de 18e jan. 's ochtends sex gehad en de 20e jan. 's avonds sex gehad... is er nog een kleine kans dat het eitje dan bevrucht is? Ik voelde me namelijk vanaf woensdag niet lekker en had de volgende nacht 39.6 graden koorts... (maar jah, het griepvirus heerste op dat moment ook enorm)... het is en blijft lastig... ik zit vandaag alweer op dag 38 van mijn cyclus...

Succes iedereen!

6. mammamia

mammamia Niet meer actief

ojah, mijn syptomen op dit moment zijn:

-al dagen menstruatie krampjes
    -af en toe wittig/doozichtig slijm
    -wel een hongerig gevoel, maar geen eetlust
    -beetje moe

7. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    He meid,

Ik heb geen idee. In iedergeval, Succes ermee!
    De griep heerst inderdaad hardnekkig!

Ik moet nog lang niet ongesteld worden.
    Afwachten dus maar, en echt ontpillen.. Nee, daar heb ik geen last van, althans niet meer. De eerste maand wel, nu vier maanden later geen klachten meer.
    Ik zie een cyclus van 78! Dat is niet mis zeg!
    Liefs

Ps: Die pijn s'nachts, heb ik nu ook gehad. Eerste keer, als ik nu op die plek van me eierstok druk voeld het ook erg gevoelig tot pijnlijk.
    Toen ik die nacht draaide, of ineens een beweging maakte deed het erg veel pijn, stekende pijn.

Deel Deze Pagina