Oudste vader van Groot-Brittannie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door yenolah, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    De Brit Gerry Burks, die vandaag 75 jaar oud wordt, is vader geworden van een zoon. Hij is daarmee de oudste vader van Groot-Brittannië,meldt krant The Sun gisteren. Burks, wiens vrouw Dawn zo'n 35 jaar jonger is, claimt dat hij zijn late vaderschap te danken heeft aan zijn favoriete fruit: bananen. "Ik heb altijd veel bananen gegeten, soms een paar per dag." Ryan is het tweede kind van het koppel. Ze hadden al een andere zoon, de nu zesjarige Daniel. "Mensen kunnen zich vragen stellen bij mijn leeftijd, maar ik verzorg me goed. Mijn hart is nog jong en drinken of roken doe ik niet meer. Natuurlijk zijn er ook nog de goede zorgen van mijn Dawn", aldus Burks.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/images/oudstevader401_gr.jpg

Hij mag zich dan nog wel jong voelen, maar voor het kind is het niet leuk, lijkt me. Zo maak je je vader ook niet lang mee.

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Brr, mij te oud haha..
    Lijkt mij idd voor het kindje ook niet echt prettig.. Komt hij straks uit school en zegt zijn vriendje Leuk dat je opa je komt halen.. Uh... en dan?

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Tjee,

Mijn vader was 55 toen ik geboren werd, kan je zeggen dat ik dat al moeilijk vond/vind.

4. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Ik vind het ook best zielig voor het kind.... is hij 7... kom pa ff een potje voetballen of iets dergelijks:(.

5. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Een paar jaar geleden kreeg de vader van Julio Iglesias nog een kind. Let wel, Julio is de vader van Enrico, dus hoe oud die man (opa van Enrico) dan is...

6. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Clint Eastwood is ook al dik in de 70 en een paar jaar geleden geloof ik weer vader geworden.

7. Blaak

Blaak Niet meer actief

zow dan . dat is best wel niet leuk idd :$ Mijn vader is juist heel jong, hij is net 43 geworden. Maar of dat nou zo leuk is kan ik ook niet vertellen hoor hahaha :p

8. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik snap het echt niet...
    Als het kind 10 is is er al een kans dat zn pa er al niet meer is..
    Dat is toch sneu.
    Mijn ouders zijn ook niet 1 van de jongste maar ze worden wel al bijna opa en oma:D (61 is toch nette leeftijd om opa en oma te worden he)

9. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Mee eens, vind het sneu voor die kids :(

10. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik vind het ook echt te oud. mijn opa was ook iets van 60 ongeveer toen hij nog twee kinderen kreeg van zijn derde! vrouw. Mijn vader is 50 en ik ben 28, vind het heerlijk zo´n jonge vader en opa voor mijn kinderen.

11. wow vind het wel erg oud

12. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Tuurlijk het lijkt me ook niet leuk voor de kids qua leeftijd, je kunt je vader snel verliezen natuurlijk maar dat kan toch altijd?
    Misschien is het wel een hele goede vader die veel levenservaring aan het kind mee kan geven en alle tijd voor het kind vrijmaakt. hij is immers toch met pensioen :)
    Ik bedoel, ik weet niet of jullie naar Over mijn lijk kijken, de man die meedoet is zelf 31, weet dat hij ongeneeslijk ziek is én kiest evengoed ook voor een kindje en zijn net zwanger..
    Hij weet misschien geeneens of hij de geboorte nog haalt.
    dat lijkt me zo vreselijk.
    Ik ben me er van bewust dat het ieder moment over kan zijn, ook al is mijn man nog 'maar' 26, ik geniet iedere dag!

13. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Als ik de foto zie, vind ik moeders er ook niet echt jong uit zien.

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Ik kan je een verhaaltje uit eigen ervaring vertellen, toen ik 9 was (en mijn vader 64) en dus in groep 5/6 zat werd mijn vader geopereerd, een grote bypassoperatie ivm dichtgeslipte aderen. Natuurlijk kan dat op elke leeftijd gebeuren, maar op oudere leeftijd heb je toch veel meer kans op zulke zaken.
    Ook nooit meer op vakantie gegaan omdat het te vermoeiend voor hem was en 'hij toch al alles gezien had'. Het hele onderwijssysteem begreep hij niet, interesseerde zich niet in mijn opleiding want op zo'n leeftijd zijn al die richtingen en studiekeuzes ook maar vaag.
    Verder had ik er een rothekel aan dat mijn vader ALTIJD thuis was, vooral als puber.. dan ben je regelmatig vroeg uit omdat er uren uitvallen en hij begreep dat gewoon niet en vond het ook irritant dus dan ging je maar op straat rondzwerven. Alles wat ik als puber deed werd vergeleken naar de tijd dat hij zelf puber was, niet te doen dus. Zakje chips na schooltijd of iets anders lekkers was altijd maar overdreven, dan nam je maar een bruine boterham 'want hij kreeg ook nooit lekkers als kind'. Het leven voor hem was gewoon op zijn einde, en ik begon net.. dat botst nogal.

15. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    mijn vader was 47 toen ik geboren werd..
    op de basisschool, als kinderen vroegen hoe oud mijn ouders waren, schaamde ik me soms wel een beetje, dat ik zo'n oude vader had!
    Maar goed, mijn vader is erg jong qua geest en lichamelijk ook nog erg goed.. hij word dit jaar 70! En hij past trouw elke week 1 dag op de kleine man!!
    Ik ben maar wat trots op hem!

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Ik denk dat het er inderdaad ook wel mee te maken hoe iemand lichamelijk is. Mijn vader wordt volgend jaar 80, en zie hem echt niet op onze dochter passen bijv.

17. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Mijn vader is net 48 geworden en mijn moeder is 43...en ik ben 23
    Ben wel blij dat ik zo'n jonge vader (en moeder) heb, moet er niet aan denken om zo'n oude vader (en moeder) te hebben...

18. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Als ik jouw verhaal lees kan ik me voorstellen dat dat dus niet ideaal was, zo ken ik bijvoorbeeld iemand bij ons in het dorp, een vriend van mijn vader, die op zijn 68e nog onverwachts vader werd. Zijn vrouw dacht dat ze een vleesboom had maar bleek zwanger van hun 6e kind! Ze zijn nu ook uit elkaar omdat het leeftijdsverschil ging opbreken. Zij was nog erg actief en hij was altijd moe als hij thuis kwam uit de zaak, en wou geen leuke dingen meer doen. Hun oudste dochter is van mijn leeftijd dus er zit ook nog eens een enorm verschil in qua leeftijd met de jongste van het gezin, wel 23 jaar!
    Toen ik zwanger was moest mijn schoonmoeder de prikpil halen en ze was het bijna vergeten, en toen grapte ze nog, moet je voorstellen zijn we zomaar samen zwanger. Zij is 49 maar ze zou er niet meer aan moeten denken. Nu 'moedert' ze lekker over ons zoontje.
    Maar goed zo denkt iedereen er dus anders over en dat respecteer ik ook.
    liefs

19. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ochja ieder zn ding he'..
    al ben ik blij dat mijn ouders niet zo oud zijn..

ze zien er in ieder geval wel gelukkig uit op de foto...
    (tja.. of dat nog zolang blijft?.. jonge mensen worden al snel moe als je b.v een baby hebt die veel aandacht nodig heeft, veel huilt enz.. laat staan zo'n oude man? die zou toch wel doodmoe moeten zijn lijkt me... )

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    vind dat nou wel beetje te oud hoor, op die leeftijd ben je een opa en dat zal dat knulletje ook altijd te horen krijgen van anderen. zal m geen goed doen later (psychisch) en hij zal ook niet lang met zijn vader kunnen ravotten en voetballen..
    vind toch wel dat er een bepaalde grens is om nog aan kinderen te beginnen.;)

Deel Deze Pagina