Zoveel zorgeverzekeringen pfff!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door veronique23, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veronique23

29 jun 2009
    39
    0
    0
    wij zijn al aantal jaren verzekerd bij de menzis maar ben niet meer zo blij met hun ook met vergoedingen enzo is het niet echt beter geworden...mijn mening dan he.
    maargoed nu ben ik aan het kijken voor een andere maar er zijn er zoveellllll:(:(
    ik wil gewoon en goed gezinspakket en ben nu ook zwanger dus wil ook goed verzekerd zijn voor alles rondom de zwangerschap (Kraampakket hulp etc etc)
    bij welke zijn jullie??
    en zijn er speciale gezinspakketten ofzo

sorry:) lijk nu beetje dom maar weet het echt ff niet

2. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    VGZ heeft een gezin en zeker pakket, een uitgebreid pakket met name vast gesteld op gezinnen met kinderen. Zo heb je oa ook 15 uur extra kraamzorg, en hoef je ook geen eigen bijdrage kraamzorg te betalen.

Ik ben bij IZZ verzekerd, maar die is alleen voor mensen in de zorg. Ik krijg straks 20 uur extra kraamzorg, poliklinische bevalling vergoed en vergoeding eigen bijdrage kraamzorg.

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    je kan eens vergelijken op independer.nl. Misschien dat dat het wat makkelijker maakt. Maar je kan sowieso pas overstappen per 1 januari en weet niet of je zwangerschap dan een probleem is met geaccepteerd worden voor aanvullende verzekeringen. Verzekeringen veranderen ook ieder jaar wel wat in hun voorwaarden, vergoedingen en premie dus denk dat je beter aan het eind van het jaar pas serieus kan kijken.

4. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik zou even wachten tot het einde van het jaar, pas dan kun je weer overstappen. Bovendien gaat er een heleboel veranderen in de zorgverzekering volgend jaar, dus het zou zonde zijn om nu al te kijken (plus dat het je veel energie en tijd kost).

5. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Ik heb toevallig ook pas gekeken op independer, zeker een aanrader! Je kan er ook selecteren op zwangerschap. Ik kijk aan het einde van het jaar nog eens, want voor 2012 is er natuurlijk weer een nieuw zorgpakket. Maar je kunt je nu alvast oriënteren!

6. veronique23

29 jun 2009
    39
    0
    0
    dank jullie wel..
    en zal zowieso wel moeten wachten denk ik tot eind van het jaar want kan dan pas overstappen volgens mij
    maar ik ben in maart al uitgerekend kan ik dan nog wel alles aanvragen want dan ben ik ongeveer al 7 maanden want kraamhulp moet je toch met20weken bellen en het kraampakket aanvragen?? :S

Deel Deze Pagina