zoveel zwangere vrouwen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Crazy angel, 10 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Hier ook hoor, alleen al op de crechegroep zijn 4 vrouwen zwanger van 2e, waaronder ikzelf, allemaal deze tijd uitgerekend!!

2. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Hier zie ik ook overal zwangeren om me heen. Naast mij is ook nog mijn zus zwanger, mijn nicht en de dochter van mijn moeders vriend. Maar overal waar ik kom zie ik veel dikke buiken. Vind het altijd wel leuk om te zien:D

3. Saren

Saren Actief lid

7 jun 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    Als je er zelf mee bezig bent let je er ook meer op.
    Misschien een stomme vergelijking maar wij hebben pas een andere auto gekocht en eerst zag ik deze auto nauwelijks voorbij komen en nu zie ik ze overal rijden.

4. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Ja vind ik ook! Bij ons in het dorp zijn dit jaar heel veel kindjes geboren, veel meer dan de voorgaande jaren.

5. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Nu je het zegt.. ja eigenlijk wel heel veel, wij zijn bezig voor de 2e, mijn zus voor de 1e, ex-schoonzusje voor de 2e, en dan nog 3 vriendinnen/kennissen die zwanger zijn.. en dat alleen in de nabije omgeving.. laat staan wat er nog op straat loopt hihi..

Maar vorig jaar toen ons zoontje geboren werd was het ook topdrukte bij ons in de straat, ik was de eerste die beviel, maar na mij volgden er nog 3 vrouwen die bevielen! binnen 2 maand, en dat in een straat van +- 500 meter lang..

6. loetjemegs

10 apr 2012
    86
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Nee het ligt niet aan jou...hier precies zo! Mijn zusje zwanger, haar vriendin..toen ik..mijn vriendinnetje belde me...raad eens? ook zwanger!!

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    nou raar, want van de week was op het nieuws dat het geboortecijfer voor het zoveelste jaar op rij daalt en dat er door de crisis voorlopig echt geen verandering in gaat komen, mensen durven het nog niet aan. kosten kinderopvang gaan omhoog etc, mensen gaan nu echt voor zekerheid en niet voor een kindje dus...
    ik denk echt dat het komt omdat mensen er mee bezig zijn en dat je in een leeftijd zit dat het 'normaal' is om kinderen te krijgen, waardoor het hier lijkt alsof het wel een babyboom is.

8. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    In onze vrienden/familiekring zijn er nog 5 andere vrouwen uitgerekend een maand rondom mijn uitgerekende datum.
    Dus hier echt wel een babyboom. Totaal dus met 6 zwangere dames als we nu een verjaardag hebben, lol

9. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

hihihihi... het komt gewoon als je niet zwanger ben let je er niet op of wil je het niet zien om zo maar te zeggen en als je zwanger ben zie je iedereen lopen die zwanger is...
    toen ik voor eht eerst zwanger was kende ik 21 mensen vrienden en in de buurt die zwanger waren en we waren allemaal rond de zelfde tijd uitgerekend misschine ene maandje eerder of later...
    nu ben ik weer zwanger en weer zijn er 7 mensen die ik ken zwanger en ook weer allemaal rond de zelfde tijd uitgerekend....

10. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Hier is het echt zo hoor!

Normaal zag ik ook altijd veel zwangere vrouwen of vrouwen met pasgeborenen, maar dit jaar is het echt absurt hoeveel het er zijn.
    Ik weet dat altijd wordt gezegt dat wanneer je zelf zwanger bent het pas opvalt maar dat is hier toch echt niet het geval. Ik denk dat 2012 echt een soort van babyboom jaar is!

11. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Om mij heen niet veel zwangere vrouwen, wel veel vrouwen die zwanger proberen te worden nu ik ook zwanger ben. Ik heb iets aangezwengeld denk ik, hahaha.

12. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Van 5 andere mensen om mij heen gehoord dat ze ook zwanger zijn. Met mij erbij is dat 6, dus een redelijke babyboom dacht ik zo.

13. Anne1988

Anne1988 Actief lid

20 mrt 2012
    371
    0
    0
    Verzorgende IG ouderenzorg
    Schijndel
    Hier in de omgeving wel sowieso! Bij alle kraamzorg bureau's was het topdrukte, en alle intake gesprekken zijn vervroegd zeiden ze!
    En met de zwangerschaps gym zijn ook 3 groepen (van ongeveer 10 personen) extra ingepland!

Laatst was ik ook ff op de markt hier, en toen heb ik ook alle zwangere dames geteld, het waren er 12!!
    Maar ik weet dus niet of het inderdaad een babyboom is, of dat het gewoon opvalt omdat je zelf ook zwanger bent...

14. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    Met mijn eerste had ik dit helemaal niet zo. ja zwangere vrouwen vielen me meer op dan anders.

Maar dit is gewoon extreem

k ga t donderdag aan de vk vragen of t daar drukker is dan normaal :D

15. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    T valt mij op dat in de zomer sowieso altijd veel zwangere vrouwen rondlopen. Die hebben in de winter gewoon HEEEEEEEEL dicht bij elkaar gezeten :p

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier al 5 jaar ontzettend veel zwangeren. Het is net als met een rode mercedes..die zie je nooit rijden tot je er zelf 1 wilt/hebt. Dan zie je ze ineens overal.

Deel Deze Pagina