Wie oh wie helpt mij . Ik ben op zoek naar een app waar je een gedeelde to do list in kunt aanmaken die geschikt is voor zowel iPhone als Android gebruikers. Ik gebruik zelf normaliter altijd de app “Herinneringen” van iPhone en die vind ik heel fijn. Maar kan helaas niet gedeeld worden met Android.
Wij gebruiken to do. Wij hebben beide wel Android. Je moet wel als je ern lijstje heb gemaakt de link delen met de andere, daarna kan de andere zelf ook dingen toevoegen en afvinken.
Oh die ziet er wat heftig uit voor alleen een tot do list haha. Het is voor buiten de familie dus denk niet dat dit hem is.
Bedoel je dan Microsoft To Do? Als ik in de App Store kijk zie ik in ieder geval geen app die enkel to do heet dus misschien alleen voor Android anders.
Family wall gebruiken wij. Agenda's, boodschappeblijstjes, todo.. alles delen we. En als hij iets afvinkt, zie ik het gelijk. Heel handig!
Waarom heftig? Hij is super makkelijk en overzichtelijk. Je kan de lijstjes en de afspraken in de agenda voor jezelf houden of met andere delen. Taken eenvoudig af te tekenen
Ik zoek alleen een to do list. En de medegebruikers zijn niet super digitaal vaardig dus less is more. Maar de to do ziet er goed uit dus die ga ik proberen!
Oh maar het is echt super simpel. Makkelijk zelf lijstjes toe te voegen en dan krijg je de vraag of je hem voor jezelf wil houden of wil delen. Die andere opties zoals agenda enz kunnen ze gewoon links laten liggen.