Ja herkenbaar, echt een verschrikkelijk gevoel vind ik dat klammig gedoe. Kan er met de jaren minder en minder tegen ook. Douchen en alles is na 3 minuten al weer klammig. Blek Mijn mini ventilator is mijn beste vriend momenteel, vooral snachts want ik slaap echt niet anders
Oke, ik ben nu 48 jaar en mijn menstruatie komt echt nog stipt iedere 4 weken maar zoals ik het hier lees zou het zomaar dus wel met de overgang te maken kunnen hebben. Het is nu natuurlijk ook wel lastig in te schatten omdat het in huis ook vies benauwd is maar ik moet gerust 3/4x per dag schoon/ droog ondergoed aantrekken omdat ik zo aan het zweten ben. Ik heb altijd al een hekel aan temp boven de 23 graden maar dit hele erge zweten heb ik echt nog niet eerder gehad. Wat een ellende. Nu heb ik het gelukkig wel weer lekker koel en met slapen gaat het vooralsnog goed.
Ligt het ook niet aan de luchtvochtigheid? We hadden voorgaande jaren voor mijn gevoel ook heel lang droogte in de warme periodes. Terwijl we nu ook regelmatig onweersbuien hebben.
Ja zou ook kunnen. Tot nu toe gaat het vandaag goed. Vanmorgen in een luchtig jurkje wat klusjes in huis en niet overmatig hoeven zweten en nu mijn kleding voor vandaag aan, ben benieuwd