Ik ben mezelf een beetje gek aan het maken. Mijn vriend en ik zijn momenteel 7 maanden bezig om zwanger te raken en twee maanden heb ik al positief getest, maar na een paar dagen was het dan weer negatief en uiteindelijk werd ik dan ook ongesteld. Ik ben bij de dokter geweest en die zei dat dit niks was om me zorgen over te maken en dat we minimaal een jaar moesten proberen voordat er verder onderzoek volgt. Verder ben ik maar heel ligt ongesteld. twee dagen moet ik maar 1 tampon dragen en verder volstaat een inlegkruisje. Heeft iemand misschien hetzelfde 'probleem' of kan iemand mij gerust stellen.
Hoi ds85, Ik heb je topic verplaatst naar zwanger worden. Hij stond nu in over deze site. Ik heb geen ervaring met je probleem, maar wil je wel succes wensen. Groetjes Elvira
Wat vervelend zeg. Is er verder behalve de testen nog bevestigd dat je echt zwanger was? bloedonderzoek bijvoorbeeld ?? Verder is het misschien een stomme opmerking maar je kan een tampon geen 2 dagen gebruiken hoor, daar kun je nare infecties van krijgen. Je bedoeld het misschien heel anders maar wilde je toch waarschuwen voor het geval dat. als je zo weinig verliest bij menstruatie zou ik denken dat je weinig baarmoederslijmvlies aanmaakt. Verder is het inderdaad gebruikelijk dat je eerst een jaar moet proberen. Je kan een keer het ziekenhuis en je probleem voorleggen, zij kunnen dan beter vertellen of je echt een verwijzing moet regelen of dat het niets is om je zorgen over te maken. Heel veel succes !!
Of dat de testen reageerden op je LH piek (al vaker gelezen dat vrouwen een positieve zwangerschapstest hebben rond hun ovulatie).
ik heb een hele regelmatige cyclus en was de eerste keer vier dagen overtijd en de tweede keer 6 dagen. Heb beide keren zowel met clear blue als kruidvat getest. Ik heb de testen meegenomen naar de dokter en die gaf aan dat het daadwerkelijk positieve testen waren. En ik weet dat ik een tampon niet twee dagen kan gebruiken. Ik bedoelde dat ik de eerste twee dagen maar 1 tampon per dag nodig heb. Heb er ook al aan gedacht dat ik mijn baarmoederwand niet dik genoeg wordt....
Hmm.. Tja, het kan dat het 2 keer in een heel vroeg stadium mis gaat.. Geloof dat ze na 2 of 3 miskramen onderzoeken kunnen starten, dus even informeren bij je huisarts. Tja, dat je menstruatie zo weinig is, dat had ik ook voor ik zwanger was van m'n dochter. Was 2 dagen, en kon 't met 1 mini tampon per dag af qua hoeveelheid. Ben uiteindelijk na 18 maanden spontaan zwanger geworden.